Rett fra containeren

Ikke for å klage altså, men noen ganger, NOEN ganger er det faktisk et salig slit å være både det ene og det andre. Jeg personlig kan knapt tenke meg noe mer strevsomt i hele verden enn nettopp det å drive med blogg og Youtube. Det er liksom så mye som må klaffe. Man har jo et ansvar for sine lesere, særlig de aller mest perfeksjonistiske skal man være litt ekstra varsom med å ikke skremme vekk med skriveleifer og andre unødvendigheter.

I går publiserte jeg ut nok et “bidrag” til den foreløpig ikke så alt for populære serien “Aylars videodagbok!”. I videoen snakket jeg i vei om mine forsetter for det nye året, og det som for dere bare virket som 11 minutter var altså for meg.. Vel, jeg brukte nok litt mer tid enn som så på å få malt frem et best mulig resultat, for å si det sånn. Og for å gi dere et ørlite innblikk i hvor frustrerende det til tider kan være å lage gøy og revolver – HER har dere en potte fersk tabbe-video:

Og helt til slutt:
Når sannheten nok en gang skal analyseres og kastes opp og frem mot lyset – STORT SETT så er det ikke egentlig så verst å være verken det ene eller det andre. Jeg trives sånn for det aller meste her inne enda, og det er som man sier: – Den som jobber for noe godt jobber nokså sjeldent forgjeves. Og den som mot alle odds måtte finne må å gjøre nettopp det pleier å få sin lønn i sirup-himmelen.

Husker ikke helt hvem det var som sa akkurat det, men det må ha vært en stor personlighet. For et bedre sitat skal man ta og lete lenge etter.

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg