På sjekker′n?

Det å være på sjekker′n er såvisst ikke en like lett utfordring bestandig. For det finnes minst like mange forskjellige å sjekke opp der ute som det finnes sjekkere. Eh, bare for å ha det klart så tror jeg dog det finnes enda flere av den førstnevnte gruppen, enn sistnevnte. For vi er alle sammen et potensielt bytte, men det er langtifra alle som er jegere.

For selvtillit er det ikke alle som har like mye av. Og noen har til og med helt mistet snurten av lysten, og noen også lysten på snurten. Men la oss nå først og fremst holde fokuset rettet mot de av dere som ikke helt har selvtilliten og motet på plass, men som så inderlig har lyst – Onkel Kuklinski er her for å hjelpe, nok en gang. For saken er, det trenger ikke være så bastant vanskelig, alt man trenger er faktisk bare de rette sjekkereplikkene. Og når de står som støpt, ja da kommer resten av seg selv.

AYLAR KUKLINSKIS TOPP 6 SJEKKEREPLIKKER:
“Du skulle vel ikke tilfeldigvis hete Strand til etternavn? Når jeg først så deg nå følte jeg meg bare så øde!”

“Hadde det vært forbudt å se pen ut hadde du blitt stengt inne på livstid for lenge siden!”

“Så du liker katter? Jeg vet ikke om du kan se det, men jeg er faktisk en veldig leken kattepus. Lyst til å leke litt med halen min?”

“Hva var det du sa du het igjen. Tinder? Skal vi ta oss en svip-tur til høyre og se hvor vi ender opp?”

“Jeg har diabetes, og trenger desperat noe søtt nå! Har du noe i mot om jeg slikker deg litt?”

“Når jeg så deg nå kom jeg på at jeg har en diamant hjemme som trenger litt vann. Vil du være med og vanne den?”

For ordens skyld vil jeg anbefale å ikke gå for å bruke alle disse seks på en og samme kropp, samtidig. Hvis en eller to av dem ikke ser ut til å virke, gå så litt bort, fyll håret med tre milligram gelé og prøv igjen. Alle damer der ute liker gelé. Jeg lover dere, er det noe jeg virkelig kan så er det damer – uansett fasong, hudfarge, livssyn, legning og generelle holdninger.

Hvor ofte er du på sjekker′n?

Stay goregeous!

10 kommentarer
    1. Syntes dette var morsomt! xD
      Har aldri selv planer om å sjekke opp noen, men har blitt sjekket opp flere ganger og da har jeg ikke skjønt det før etter hendelsen var overstått.
      Første gang jeg ble kysset, var av en tjukk fredrikstad-mann fra byen. Vi var begge beruset og kjente ikke hverandre, og han flørtet med meg lenge uten at jeg skjønte det. SÅ dytta han trynet mot mitt og slikket meg på leppene. Jeg ble overrasket og strittet fort imot. Vil tro dine sjekketips funker bedre enn hans, for han sa ikke et ord!

    2. C Noir: Skal sies at jeg har ikke noen nevneverdige planer om å sjekke opp noen for øyeblikket jeg heller. Men har likevel gjort det et par ganger før, både bevist og litt ubevist. Ehm, og ja, så har jeg nok også som deg opplevd at noen har forsøkt å sjekke meg opp, men uten at jeg helt har vært i stand til å forstå det der og da.

      Hehe, jaha, ja, ja der nevner du egentlig bare en av mange grunner til at jeg ikke syns rus er noe å utsette seg for. Akter heller å være klar i hodet, ha mest mulig kontroll over mest mulig hele tiden og heller bli sterkere og tøffere som et edru og oppegående menneske. Har ikke noe i mot å flykte fra virkeligheten, men for meg har rus aldri vært løsningen der.

    3. Nå har nok vi ganske ulike definisjoner på hva rus er. Hvert fall utfra svaret ditt over. Det fins lykkerus, hat..Ganske mye er faktisk en slags rus. Endorfiner er rus. Koffein gir rus, og den rusen vet jeg du benytter deg av. Sukker, og andre matingredienser forårsaker også en viss rus.
      Når det gjelder alkohol, som jeg var beruset på i eksemplet over, er jeg enig med deg; tar fullstendig avstand fra alkohol den dag i dag. Ekstremt strekt og farlig rus, og døyver absolutt ikke problemstillinger man har i livet.
      Rus får man også på medisin. Rus kan man få av sex. Rus kan komme av mange årsaker.
      Rus, og ikke minst narkotiske stoffer generelt har jeg stor interesse for. Det er et kjempeinteressant tema (syns jeg ;p)

    4. Vil også legge til: veldig glad du ikke konsumerer alkohol. Det er noe jeg liker godt ved deg. Misliker sterkt å være rundt fulle folk.

    5. C Noir: Hehe, greit, du tok meg der. Vet forsåvidt det selv, så litt dårlig valg av ord akkurat der. Vet alle disse tingene du nevner nå, er vel mer det at jeg er mest vant til at når noen først nevner rus så er det først og fremst snakk om alkohol og narkotika.

      Så for å rydde opp i en eventuell misforståelse, jeg er IKKE i mot rus generelt, men først og fremst, ja, alkohol og narkotika.

    6. At du er “imot” narkotika og alkohol, mener du da at det burde forbys for alle? Altså kriminaliseres? Eller bare at du selv tar avstand og ikke ønsker å konsumere?
      Spesielt organisk “dop” som opium, morfin, marijuana etc.. Gir medisinske fordeler hos mange. For eksempel er det til hjelp ved ulykker, operasjoner, smerter og kroniske plager. Narkotika og dop i segselv er ganske viktig i den verdenen vi lever i.
      Skjønner godt hvis du misliker utagerende, høyt berusa mennesker, for det gjør jeg også. Men da er det mer oppførselen til en person du er imot, fremfor selve rusen vedkommende inntar.
      Tenker det er greit å selv ta avstand så mye man vil til eget bruk. Men å fortelle andre hva de kan og ikke skal, er jeg derimot ganske sterkt imot.
      Nå er ikke jeg riktig sikker på hva du mente, men jeg antar du kun mente at du snakket om degselv (og egentlig ikke ønsker å ta avgjørelser for andre).
      Litt off topic det her, men må ha oppklaring i dette! xD

    7. C Noir: Har ikke satt meg så veldig inn i den politiske delen ved det så det gidder jeg ikke en gang å hive meg uti akkurat nå. Tenker det finnes både fordeler og bakdeler ved å forby det, så akkurat det er jeg litt usikker hva som ville vært mest lurt. Men tenker kanskje mest at disse tingene ikke trenger å forbys da jeg egentlig tror det det ikke er noe vits i uansett, osv. Hvis folk vil være idioter å f.eks drikke bort mesteparten av livet og det først og fremst går utover dem selv og ikke andre, så tenker jeg at jeg personlig ikke bryr meg noe særlig om det…

      Så ja, det er vel egentlig det beste svaret jeg føler jeg kan og gidder å gi på akkurat det.

    8. Takk for svar. Veldig interessant å lese meningen din, selv om jeg antok nettopp det; at temaet ikke var spesielt interessant for deg. Er selv veldig interessert i Narkotikapolitikken.
      Mener selv kampen mot narkotika, som startet for over femti år siden, må ta slutt. Og ditt svar gjenspeiler også hva jeg mener: Hvorfor skal noen straffes, for noe som kun går utover en selv? Å fengsle en heroinist for å sette en sprøyte heroin, er hinsides galskap. Det er i så fall en jobb for psykiatrien der; ikke politiet.
      Jeg vil igjen takke for svar og oppklaring i dette. Skal ikke skrive noe mer off topic nå!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg