Incest VS. kvalmende drukning

Det er mulig du bør stoppe å lese særlig mer av dette innlegget nå dersom du spiser eller har planer om å ete ganske snart. Det er også mulig du gjør lurt i å krysse ut dersom du er belastet med en litt for høy dose moral.. Og dersom du er idiot og har en uvane for å tolke ting veldig bokstavelig og tar ting veldig seriøst kan det også hende dette innlegget ikke er det beste du kan bruke de neste minuttene dine på.

Sånn, da burde dere være advart så det jodler etter!

For noen dager siden var jeg i en av mine ganske randome samtaler med Rune over Skype da hjernen min plutselig klarte å finne opp et nytt ultimatum. Jeg er som kjent ganske glad i å forsøke å sette ut folk på forskjellige vis, og jeg har sansen for å gi folk diverse ultimatum. Spesielt tilfredsstillende er det når jeg faktisk har klart å finne på dem selv. 

Så ultimatumet låter som følger.. Ville du:
a. Druknet langsomt i ditt eget oppkast?
Eller:
b. Slikket din fars sæd fra din mors mage?


© Bildet er tatt fra galleryhip.com

Nå regner jeg med at det er de færreste som faktisk ønsker å måtte gjøre noen av disse tingene, og det er forsåvidt også litt av poenget.. Men dersom det foreksempel sto om liv og jeg måtte gjøre en av disse tingene for at mine nærmeste venner ikke skulle bli lemlestet, skalpert, torturert, flådd og drept… DA hadde jeg trolig endt opp med å gjennomføre alternativ b.

Ja, det er incest, men likevel syns jeg personlig ikke det er SÅ ille sammenlignet med å drukne i eget spy. For alternativ a er jo en smertefull død. Ironisk nok har ikke jeg så høye dødsønsker for tiden. DESSUTEN syns jeg oppkast er hakket eklere enn sperm likevel, samme hvem det måtte komme fra…

Og ja… Jeg hadde neppe kunne forholdt meg til foreldrene mine på samme måte i ettertid som nå, og det er mulig jeg på ingen måte hadde klart å tenke på seksuelle ting igjen uten at jeg hadde følt på en sterk ydmykhet, flauhet og kvalme… Men fremdeles ville jeg likevel gått for min fars sæd fremfor mitt eget oppkast.

Hva ville du valgt?

Vi reblogges!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg