Aliens Vs Predator-figuren er ankommet!

Var på posten og hentet en pakke fra Gamezone i dag. Tre nye PS4-spill, samt “Aliens Vs. Predator”-figuren som er ca. 53 cm høy, og som har kostet meg… 3000 kroner xD Men jeg synes den er verdt det. Det finnes kun 750 stk av den i hele verden og den jeg har er nummer 552.

Det eneste som plager meg nå er at jeg har en del papp og isopor som jeg helst vil slippe å dra helt bort til fellescontainerne med selv, men får nok utnyttet pappa når han bare gidder å ta telefon.

Noen som ble bittelitt misunnelige nå?
Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg