Døde menn ler ikke

Endelig er den her, en video jeg har gledet meg til å vise dere i to dager nå. På onsdag filmet jeg og Rune noen scener til en ny tullefilm, men jeg har ikke kunne lagt den ut før i dag da det etter opptakene gikk litt tregt med motivasjonen for å gjøre ferdig resten. Men NÅ er den her.

Håper dere likte den!
Personlig synes jeg den ikke ble så verst til slutt slik som jeg trodde det skulle bli en stund, men når sant skal sies synes jeg likevel det er hakket morsommere å se tilbake på tabbene som ble gjort under opptakene ^^:

Blir glad om dere vil like og dele videoene, og om dere som ikke har gjort det enda vil abonnere på kanalen min! ^^ Kan ikke få skrevet og sagt det nok ganger.

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg