Weakness is like cancer

Etter man har fylt 21 år burde man kanskje begynne å bli voksen nok til å slutte å nedverge andre idioter offentlig på sin egen blogg. Men jeg kan bare ikke dy meg. Det finnes enkelte mennesker på denne jorda som fremdeles er såpass tilbakestående i hodet at de tror de er kul hvis de roper krenkende, stygge og nedvergende ting til folk som er annerledes og kanskje ikke så populær blant alle i bygda. Jeg er utvilsomt en som en del i nærheten synes er noe i særeste laget, gjerne negativt. Spesielt er det en del yngre mennesker som er yngre enn meg selv som ikke vet bedre enn å rope ting som “forbanna homsejævel” og sånn, noe som har skjedd rundt det året jeg brukte mest sminke for 2 år siden.

Jeg så ei jente i dag som er sånn ca. på ungdomskole-nivået (i hodet et lite, lite ynkelig barn), og hun har tøffet seg ovenfor meg noen ganger for en stund tilbake. Som regel hvis jeg går og hun sykler raskt forbi. Har aldri opplevd henne noe tøff i kjeften de gangene hun går, liksom ikke like lett å komme seg fort unna etter å kastet ord-bombene da. Hehe. Jeg så henne, med en gjeng venninner nettopp mens jeg var ute å handlet. Da så det egentlig mer ut som hun fikk litt hastverk med å komme seg lengst mulig unna og greier. Igjen et ynkelig eksempel på at de som prøver å være tøffest og bråest i kjeften som regel kan være en av de feigeste vi kan komme over på denne jorda.

Jeg elsker rett og slett slike mennesker. Det er slike ynkelige folk som får meg til å tenke at det finnes de som har et par hakk mindre oppe i hodet enn meg. Og jeg vet når det kommer til alt at jeg faktisk har en hel del oppe i hodet! Til bursdagen min skal jeg skaffe meg et bur med slike “mobbere”, jeg skal lene meg tilbake i sofaen mens jeg lar de skrike ut de verste ordene de kommer på til meg, mens jeg bare ler meg skakk og kanskje tryner i pop-corn-skåla, rett og slett fordi jeg klarer ikke holde meg!

Det er rett og slett tusenvis ydmyke tapere i verden. Vi har alle vært borti sånne avskum som sliter såpass at de må oppføre seg bedritent mot andre for å selv føle at de duger. Og så lenge de orker så skal de få holde på for min del, for det er ingen som klarer å rive meg av min høye hest, i hvertfall ikke med ord og kommentarer.
Dersom noen skulle tråkke meg på tåen slår jeg uansett bare så hardt tilbake at de skulle ønske de lot vær med å gjøre noe i utgangspunktet. Hevn er ikke alltid nødvendig, som regel unødvendig, men enkelte ganger skal man slå fingrene av sine fiender.

Men i dette tilfelle er det virkelig ikke noe vits i å bruke tid på å hevne seg, i hvertfall ikke på den gruppa mennesker jeg sikter til nå. Til syvende og sist er det bare synd på dem, og burde fått hjelp med å skru på plass hodet sitt litt ^^
Slike mennesker er som sauer. De går i flokk. Og man kan egentlig ikke hate sauer, kan man vel? ^^

Ønsker alle sammen en satans god kveld!

Vi reblogges!

5 kommentarer
    1. Nei, man kan ikke hate en sau. Eller to. Til og med tre sauer i en flokk kan være søte nok. Men når saue-flokken dilter etter en dum sjefs-sau – da er det lov å hate. Litt ihvertfall.
      Og har det ikke alltid vært sånn, at så fort man skiller seg ut av av den store “normale” flokken, da er det hånsord, blikk og hvem vet ikke hva. Faktisk så er det de som står imot og fremdeles er seg selv, det er de som telles i verden.
      Dessuten er får-i-kål en strålende middag nå om høsten – god appetitt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg