Welcome to my nightmare

Selv kalde mennesker som meg har evnen til å ha mareritt i blant. Fortsatt er ikke jeg den som er så heldig å drømme om maniacer, motorsagmassakere, kannibaler, zombier, de døde, monstre, tortur også videre.. Det jeg vil drømme om får jeg ikke lov til.
I stede for drømmer jeg slike mareritt som plager meg, deprimerer og skremmer.

Marerittet mitt var tredelt og veldig basert på to typiske ting som folk med asperger syndrom liker dårlig; overbefolkning og forandringer.
For det første var hele Oppdal totalomgjort til en enda stor by. Bygda var plutselig fylt av gondoler som kjørte over bakken, store skyskrapere av glass også videre… Noe som også har resultert i at Oppdals befolkning hadde vokst uendelig mye mer enn jeg håper noen gang skjer..

I tillegg hadde Islam tatt mer eller mindre over Norge. Jeg drømte noe om at det var to muslimske soldater med langt skjegg og gevær som sto og bevåktet diversje bygninger og at de hadde rettighet til å skyte de som eventuelt måtte gjøre noe som er galt i deres verden..
Og sist, men ikke minst drømte jeg at min beste venninne Sara skrev til meg over facebook-chatten dagen før hun skal besøke meg i Oppdal, at hun ikke kan komme likevel. Det verste av det mest realistiske jeg kan tenke meg nå er å gå gjennom en lang uke i uka som kommer, uten at jeg får sett snurten av henne her likevel…

Var noe gretten og ikke superhappy da jeg sto opp i dag. Da jeg hadde våknet hadde jeg glemt det med overbefolking, byforandring og muslimmakt.. Derimot lå jeg og tenkte som om det marerittet med Sara var realitet, det tok meg faktisk en stund fra etter jeg hadde våknet til jeg forsto at det bare var noe jeg drømte, og at hun ikke i virkeligheten hadde skrevet det til meg i natt..

Såå, ja. Hvorfor kan ikke jeg få drømme de koselige tingene… De drømmene om kannibaler, zombier, seriemordere, kirkebranner, verdens undergang, Jack The Ripper, Slender Man, osv?
Og hvis du leser denne linja Sarapusen min; du kan bare glemme å ikke komme til Oppdal likevel, såfall vil Norge snart høre om enda en bortføring 😛 Neida…

Blæh, for en start på dagen..

Vi reblogges med mindre jeg ikke henger meg i en tanntråd..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg