Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary!

Det er nå gått mange timer siden jeg var på posthuset i 15-tiden i går og hentet Bloody Mary.
Bloody Mary er nå min tredje djeveldukke fra Devil Dolls. Den tredje svært unike dukka mi som er laget av min gode venninne Lillith, en dukke som ikke akkurat finnes mange mer enn en av som ser helt slik ut! ^^

Siden jeg hadde døgnet til i går så ble det til at jeg bare spiste litt og la meg etter jeg var på posten, men nå er jeg våken igjen og har fått tatt noen ferske bilder av den lille morbide babyen min <3

Kjære Lillith, nok en gang! Du er fantastisk!!


Ut fra asken kom hun, inn i hjertet mitt forble hun <3


Dere vet hva som skjer dersom dere kaller Bloody Marys navn tre ganger i speilet på badet? <3


Hele den lykkelige familien <3


Ingen kommentar.. Tror det er sjalusidrama på gang uten videre invitasjon til trekant for nykommeren!

Er hun ikke bare helt nydelig vakker? <3
Ønsker alle en jævlig god torsdag!

Vi reblogges!

5 kommentarer
    1. Charlotte Sortgrim: Tja, angående pris så finner du ut hva en hver dukke koster dersom du går inn på facebooksiden. Må riktignok gjøre om dollar til norske kroner, pluss frakt, men jeg har råd til det. Eller jeg har ikke råd til å la sjansene passere da jeg ikke er garangtert et nytt liv ^^

    2. Er sant det , prisene hennes er på ca 1000 pr stk inkludet frakt, er ikke dårlig det ^^, kunne vært ganske mye værre, de ser jo bra ut og sålenge de gir deg en glede så er jo det bra, husker jeg lagde en som skulle forestille meg for en tid tilbake, men den er nok kastet for lenge siden.

    3. ca 1000 inkludert frakt stemmer bra. dette er for 40++ cm dukkene jeg lager mest av, har også mindre og større. lager også etter forespørsler, send meg et bilde av noe du ønsker deg…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg