6 sexpartnere, 6 giftemål og 6 drap! (666-kjendiser)

I forrige innlegg laget jeg et “Fuck, marry, kill!”-innlegg!
Der etterlyste jeg kjendiser fra dere. Tre stykker fra hver, en jeg skal ha sex med, en å gifte meg med, og en å drepe.

I løpet av dette innlegget har jeg sex med seks stykker, jeg gifter meg med seks stykker, og samtidlig må seks kjente fjes gå rett fra hovedoverskriftene til dødsannonsene!

Her er de jeg fikk, og her er det jeg har valgt, med følgende begrunnelser!


Iselinn Andersen ga meg valget mellom Brad pitt, Jason Statham og Tim Burton.
Av disse er Jason Statham utvilsomt minst klyse, og den deiligste av de. Han skal jeg altså ha sex med, av disse tre mennene.

Tim Burton er et inspirerende geni til flere hundre. Å unngå et ekteskap med han, om det hadde latt seg gjøre, hadde vært dumt. Jeg må dessverre dytte hans kjære Helena Bonham Carter ned fra haugen hun står på, sammen med han nå.

Brad Pitt er den største klysa av disse tre. Jeg liker filmene hans veldig godt, og jeg liker også han ekstremt godt. Men dessverre må noen dø, og selv om dette gjør vondt er det han jeg må drepe av disse tre… Sorry Brad 🙁


Av bloggeren All Boats fikk jeg alternativene Christina Aguilera, Penelope Cruz og Cameron Diaz.
Sex-delen var for meg veldig lett. Helt siden jeg for første gang så Cameron Diaz i “The mask” har jeg vært betatt av henne, og jeg er mer eller mindre rammet av sjalusi når hun blir tørrjokket i “Bad Teacher”-filmen. Jeg har lenge ønsket å knulle henne, og må benytte anledningen nå.

Christina Aguilera ble det visst bryllup med. Hun er en flott danser, sanger, og nattlig stripping fra henne hadde ikke vært meg i mot. Hun er pen, hun flink, og jeg liker henne. Hun er dessuten også rik, hehe, noe de to andre å er ^^

Penelope Cruz må bøte med livet siden hun er fransk. Fransk er et irriterende og jålete språk, og hun spiller også i Pirats-filmene som også kan være noe irriterende, til tider. Blir for mye, rett og slett!


Av min kjære venninne Charlotte Sortgrim fikk jeg velge mellom Pamela Anderson, Siouxsie Sioux og Christina Ricci.
Jeg valgte her å ha meg med Siouxsie Sioux siden noe sier meg at hun virkelig har unike talenter i senga, noe jeg får inntrykk av via enkelte av musikkvideoene hennes, for å nevne noe.

Christina Ricci er så utrolig søt, at hun er det sunt å gå i ekteskap med for å bli smittet av sjarmen og smilet hennes.
Pamela Anderson har jeg delvis hatt et missforhold til, da hun ikke er et helt sunt og bra forbilde for folk, dermed skal det være min plikt for fremtidens barn og unge å drepe henne!


En av bloggerne bak Randomcaps ga meg valgene Justin Bieber, Jesus Kristus og Lil Wayne.. Ingen av disse har jeg noe positivt forhold til, men igjen, jeg må velge. Og det var ikke så vanskelig når jeg først tenkte meg om..

Jesus Kristus må være det nærmeste man kommer himmelsk sex, noe som i tillegg ville endre de dumme kristenfolkenes forhold og syn på homofili!

Justin Bieber terroriserer verden med sin usmakelighet, han er som kreft, og kreft skal man egentlig ta livet av. Men i dette tilfelle velger jeg å terrorisere Bieber i livet som min lille bitch. Siden jeg ikke er pedofil får han dessverre for han ikke kjenne på min deilige kuk, men han skal faen meg være min lille bitch, og han skal lide akkurat som de uskyldige rockevennene mine har lidd fordi han blant annet har fucket litt med metallverden for en stund tilbake med noen dumme fotoshots..

Lil Wayne, rusmissbruker, irriterende artist… Død! Dårlig forbilde, akkurat som Bieber.. Av Bieber og Wayne er Wayne eldst, derfor kjærer jeg av han hodet.


Denne var vanskelig!
Av en anonym fikk jeg Lady gaga, Dita Von Teese og Angelina Jolie.
Egentlig har jeg mest lyst til å ha sex med Angeline Jolie, da det har vært en særdeles våt drøm siden jeg så henne på filmlerettet første gang.. Men da hadde jeg måtte drepe Lady Gaga og det hadde vært utrolig trist og et større tap for verden i og med at hun faktisk har et utrolig viktig og godt budskap om å være seg selv, uansett hva!

Dita Von Teese, har tidligere vært gift med Marilyn Manson, og derfor den jeg var mest sikker på. Hun plasserte jeg med en gang. Dersom jeg er gift med Dita Von Teese er det også større sjanser for at jeg kan komme tettere på Marilyn Manson!
Sorry Angelina, men nettopp fordi du ikke har like stort og viktig budskap som Gaga må du dessverre dø. Jeg elsker deg som skuespiller kanskje mer enn jeg elsker Gaga som musiker egentlig, men dessverre må det bli sånn… Gaga sitt budskap er udødelig og veldig viktig, for viktig til at hun kan dø! Derfor er det blitt sånn!… 🙁


Til slutt ga min kjære bestevenninne Sara meg tre å velge mellom hun også.
Lizzy Caplan, Tim Curry og Amy Lee ble de jeg skulle plukke mellom og resultatet har jeg valgt av de årsaker at Amy er den utvilsomt heiteste av disse tre. Å ikke kjøre kjønnsorganet mitt inn i hennes hull om sjansen hadde bydd seg, hadde vært idioti! Hun er DRITLEKKER, kjempesexy og utrolig heit! Det er slike jeg vil finne på erotiske nettsider!

Tim Curry er geniet som spiller Frankenfurter i rockemusikalen Rocky Horror Picture Show, har sett filmen totalt 10 ganger. Curry er utrolig morsom, sjarmerende, og om han vil dele bryllupsringer med meg, så får det bli sånn! ^^

Lizzy Caplan har ender opp med å bli den personen jeg angrer mest på at jeg dreper i kveld, utenom Angelina Jolie! Har egentlig ingen grunn til dette, men på grunn av de to andre alternativene må det bli hun som dessverre må forlate oss…

Takk til alle som sendte inn! Alle nevnt, ingen glemt.
Vi reblogges!

6 kommentarer

Siste innlegg