Candy Doll

Elsker dukker! Spesielt djevelske dukker.
Barbie og engledukker derimot er ikke helt i min verden sett på som aksepterte!

Men babyene fra min gode venninne Lillith Doll bak Devil Dolls, de forguder jeg!!!
Har tidligere vist dere min skjønne, nydelige og morbide Fluffy, og i dag kom det ei lita jenta på døra (teknisk sett måtte jeg hente henne på posthuset selv) som veldig gjerne ville bo her for vinteren, og gjerne så lenge som mulig!

Håper og tror ikke at Fluffy blir sjalu for at det nå er en til her i huset, i tillegg til han selv, alle fire rottene og tarantellaen min Belle.
Tror kanskje han liker Candy litt mer enn han vil snakke om nå, det er håp om romantikk i den forurensede lufta!

Kjære zombies og menneskevrak! Her har dere min nye samboer, Candy!!! <3


Candy og i bakgrunnen tegningen av hennes rettmessige mor Lillith ^^


Drit, fuck og dra i Bonderomantikk/Jakten På Kjærligheten på Tv2 – I høst er det dette parret som teller!

Dessverre er det en kniv som skulle vært i høyrehånda hennes, som da har falt av, men den skal jeg lime på så fort jeg får skaffet lim til det.

Da er jeg smålig skrubbsulten og skal spise den første lunsjen ilag med Candy!
Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg