Vinn-vinn-ønsket mitt!

Kjære mine skapere – Kjære mamma, kjære pappa.
Hvis dere tilfeldigvis skulle plumpe innom dette, ja så er faktisk dette skrevet spessielt til dere.

Det er 21 år siden dere kom på den litt undelige ideen å sette meg til verden, klandrer dere ikke for det.
Som i ethvert forhold mellom barn og foreldre er det en del ting dere ikke vet om meg, og dere skal ikke belastes ved å måtte lese akkurat de verste tingene nå. Eller, vet dere forresten at man finner meg naken på nettet hvis man bare leter grundig nok?

Uansett, jeg er glad i dere. Men det er noe dere må vite.
Jeg har hatt en del tanker og ideer oppover ungdomsårene mine, og ikke alle kommer fra det dere vil kalle sunne hold.
Blant annet har jeg i noen år fantasert ganske livlige sexuelle drømmer om ei lærerinne jeg hadde tilbake i tid.
Og jeg skal ikke lyve, og nekte for at jeg har tenkt tanken på å prøve ut både røyk, og til å med velte halve bygda i et spontant sprit-anfall, hva tenker dere om det?

Menneskesmugling sies å være forbudt, hvem sier at jeg ikke alerede har brutt loven?
Hvordan hadde dere reagerert HVIS jeg en dag hadde smuglet inn et par russiske horer og horet litt, foreksempel ved Domus-trollet en sen natt i høst? Også hadde jeg selvfølgelig havnet i arresten for offentlig sex, drikking og menneskesmugling på en gang, hadde nervene deres taklet det?

Jeg er kanskje ikke den snille sønnen, med det rene melet i posen? Nei, det betyr ikke at jeg har prøvd narkotika. Men hva om jeg plutselig en gang hadde gjort det?

Forresten, hvor mange dverger med downs syndrom tror dere jeg kunne fått inne på en og samme utedo om jeg ga det et forsøk? Eller hvor mange fingre tror dere jeg hadde knust før jeg hadde blitt god nok i FFF (Five Finger Fillet, eventuelt søk det opp på Youtube)?

Dere kan forsåvidt ta det ganske så rolig.. Midlertidlig.
Jeg er ikke fyren som driver med utpressing – Vanligvis.
Men det er bare at jeg lurer på om jeg kanskje kunne fått litt ukelønn igjen?

Eventuelt kunne dere kanskje adoptert meg bort til en veldig kul fyr i USA som heter for Marilyn Manson. Han uttalte nettopp i media at han ønsker seg et barn. Mest sannsynlig av eget kjøtt og blod, men jeg må da få en sjans hvis jeg vil?
Vil dere ikke mitt aller beste da? ^^ Tenk på det, vinn-vinn!

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg