Pelsdyroppdrett – Lovlig massemord!

Fredag var det blitt.
Jeg har nettopp gjort ferdig min tredje video på en uke hvor jeg snakker ut om et spesielt tema.
I kveld er det pelsdyroppdrett som står for tur. Mine meninger etter denne videosnutten burde være klinkende klar, med mindre du er både blind og døv eller bare jævlig idiot.

Hvis jeg tråkket på noens tær i denne videoen håper jeg virkelig at det kjentes, og gjorde vondt.
For mennesker som driver med oppdrett av dyr, har jeg ingen ting til overs med. Absolutt ingenting!

Slike ting er bare en da en grunn til å hate menneskeheten for mitt vedkommende.

Vi reblogges!

10 kommentarer
    1. Nice blogg! Er helt enig ang. pelsdyroppdrett! Jeg er ikke veggis, men jeg er ekstremt nøye på hva slags kjøtt jeg kjøper (selv om jeg i det store og hele spiser grønnsaker og fisk), og er totalt imot at dyr skal utnyttes for vår forfengelighet. Jeg er også sterkt imot testing på dyr innen kosmetikkbransjen, men det hender jeg glipper om jeg står i butikken, er tom for shampoo eller tannkrem og ikke aner hvilket produkt som er dyrevennlig eller ikke. Uansett; ved å bare prøve gjør vi en enorm forskjell! Hvis alle kunne tatt litt mer hensyn hadde vi kommet en laaaaang vei! Det handler ikke om å være fanatisk (men det er bra noen er det), men at vi alle gjør vårt for å bidra litt! Havet består av mange dråper, alle er av betydning 🙂
      Btw: dine rotter?? Jeg ELSKER rotter! Har tre selv, pluss katt (de hater hverandre, haha, men det er i grunn ganske underholdende) – dyr <3

    2. Anniken: Jepp, alle rottene du har sett på bloggen er mine. Fire stykk, hudsky, jenter.

      De heter Lisa (oppkalt etter gudinna bak black-widow.org), Lillith (oppkalt etter gudinna bak Devil Dolls-gruppen på facebook), Sara (oppkalt etter min aller beste venninne) og Kirsten Renate (oppkalt etter to andre venninner av meg <3).

      Godt å se det finnes flere som er enig i meg angående pelssaken! Selv om ingen av oss er veggiser 🙂 Takk for en flott kommentar!

    3. Da burde du si til min mor at ho skal henge seg.. Ho elsker pels! En gang ville hun lage en sånn vikingkappe til meg av pels siden vi ikke fikk lov å bruke vanlig jakke når turister skulle glo på oss og jeg ble så sint! NEI! Eg skal ikke gå rundt med døde dyr rundt kroppen sa jeg!
      Og nå kjenner jeg en sterkt trang til å lage pelsdyr av det forbanna individet som eier en overfølsom bil der alarmen har gått i omtrent hele dag!

    4. Kiddy: Jeg pleier egentlig ikke å gå til fremmede å si at de skal henge seg. Da kombinerer jeg heller Jehovas Vitne med satanisme og sier at folk skal dra til helvete, men nei 😛

      Ja, du er ikke alene om å ville lage pelsdyr av mennesker med overfølsomme bilalarmer som bråker, hehe..

    5. Du kan få lov til det av meg..XD Jeg liker henne ikke uansett.. Sa dt te henne en gang selv da hun begynte å kalle meg stygge ting da jeg ville ha lyd på tv’en.. Er litt vanskelig å se tv uten lyd syns eg-_-

    6. det eg lura på da e om du veit nokka om pelsdyrnæringa i det hele tatt. for så sei da rett ut så e du usaklig . hvis du e i mot pelsdyrnæringa så må du slutt å bruk resursa av pelsdyr . skinn hanske, renati,definemen,skinnsofa, sminke. tenk på kua som står på bås sitt hele liv! tenk to ganga før du skriv noe. håper du tar det ikke tungt men hvis du vill ha rett svar innen næringa så bare spør meg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg