Try to get my tarantella into my hand! (VIDEO)

Tenkte å vise dere litt om hvordan man skal få sin tarantella i hånda.
Men neida, Belle var vist ikke så keen på å klatre oppi hånda mi i dag.

Uansett, det jeg prøvde å demonstrere er:
Form den ene hånda di som en kopp, bruk to fingre fra den andre hånda di til å forsiktig berøre bakbeina.
Da skal den normalt sett gå oppi den hånden du har FORRAN den som er formet som en kopp.

Men som dere ser.. Ja, dere kan se hvor sammarbeidsvillig hun var akkurat i kveld.

Som jeg lover i slutten av videoen!
Jeg gir meg ikke! 😉 Må bare gi Belle en bedre dag å prøve seg på!

Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Fr. Halloween: Det er rett og slett ikke så vidt jeg vet ambefalt å bare løfte hun rett opp 😛 Man skal helst ikke holde/løfte en tarantella, da det er visse ting for hun som kan virke ubehagelig. I verste fall biter hun om jeg prøver på det.. Hvordan vet jeg det? Jeg har prøvd for noen måneder siden, men ble så vidt ikke bitt.

    2. A little bit of all that’s swe: Ah, at jeg ikke har tenkt på det. Men jeg tror ikke hun har mensen, for hun er egentlig VELDIG lite aggresiv for tiden, i forhold til hva hun kunne vært. Ignorerer glatt at sirisser løper under beina på hun til og med… Men det er vel fordi hun ikke er sulten… Poenget er: Hun har hatt til “uvane” å drepe sirisser om de løper under henne, uten å spise de.. Nå gir hun bare faen i dem hvis hun ikke er sulten.

      Så jeg tror ikke hun er så sterkt plaget av PMS/mensen! Hun virker alt for rolig til det! Hehehehehehe, ler meg ihjel, men jeg overlever latteren!

    3. aha ^^ bra du er snill med den da! er ikke heeeelt sikker på om jeg hadde gjort det. Ryddet på jobben idag, og fikk skikkelig sjokk da jeg så at jeg holdt en svært svart edderkopp – bare av plast! Araknofobian slo skikkelig til hehe, selvom den var fake 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg