Det daler ned i lange vaner

Regnfulle dager er dager det også. På barneskolen ble jeg lært en masse ting, bare to av de tingene husker jeg i dag.
1. Godkjenn alle type mennesker.
2. Hver glad og fornøyd uansett årstid og vær!

Begge punktene er vel ting som mange failer noe med. Så lenge folk er ok med meg og aksepterer mine vilkår så går det igjen, hvis ikke knuser jeg dem!

I dag er det nok en regnværsdag i regnværs-bygda Oppdal. Jeg våknet opp med først panikkangst, for jeg fikk for meg at det var mandag, og at jeg dermed hadde glemt å sende meldekort til Nav! Så kom det en liten ønskefe og fortalte meg at det bare var lørdag og at jeg kunne slappe av, puste rolig inn-ut og faktisk sove litt til, og så sende meldekort i løpet av denne dagen.

Joda, så jeg sovnet igjen. Også våknet jeg igjen, heldigvis! Tragisk i tilfeller når man ikke våkner igjen. Eller trist med tanke på at jeg fortsatt har masse oppvask jeg skulle tatt først.
Da jeg omså våknet igjen kom den ene erotiske tanken etter den andre, jeg var så stein hakke kåt i mårres! Jeg bare MÅTTE rive tak i det nærmeste tørkepapiret og gi meg selv en god gammeldags håndjobb! Så etter at jeg hadde skyldt flere fremtidlige versioner av meg selv i dass, bestemte jeg meg for å sjekke sparekontoen. Jøss da, fortsatt penger igjen – Ikke verst!

Såå jeg gikk ut – På jakt etter nyeste Nemi-bladet, sommerutgaven vel og merke!
Narvesen viste seg å være det rette stedet for meg i dag, da jeg faktisk fant det der. Det er mer jeg kan si om Kiwi eller Rema 1000, enda…

Betalingen gikk rask og smertefritt, og vips var jeg jammen meg på vei ut igjen. Haha, jeg hadde vært høffelig mot kong Natur jeg, og sagt nei til bærepose, for å spare miljøet. Som takk regner det når jeg skal hjem igjen. Hele opplegget endte med at jeg satte meg ned og venta på at verste regnet skulle roe ned hormonene litt, så jeg kunne gå hjem uten en søkkvåt Nemi i handa.

Resten av dagen har jeg egentlig brukt på å psyke meg opp til å gjøre noe som egentlig er umenneskelig kjedelig… Ta oppvaska. Det var liksom bare den som hindrer meg i dø, her og nå. For det er liksom det eneste jeg ikke har gjort enda! Sånn hvis man ser bort i fra at jeg enda er jomfru, enda ikke har vært full, enda ikke har tatt piercing i pungen, enda ikke har overnattet på glattcella, og enda ikke har brukket et eneste bein i hele kroppen – Kort fortalt; de gøyale tingene livet har å by en stakkar på.

Men, jeg kan ikke sitte her å trøkke ut mer vås nå. Oppvaska skriker etter meg som ei kåt jomfru på soveværelset! Jeg har mine våte plikter å utføre, sånn at kåken ikke blir overtatt av skitt og lort.

Ha ellers en fortryllende helg..
Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg