Porselenshjertet i følsomt glassbur

Porselenshjertet
Råttent mugg er over alt i kveld.
Kan se mitt hjerte i et glassbur.
Kommer jeg for nært knuses glasset
Og mitt hjerte druknes i eget blod.

Barberkniven rundt mine fingre, klar til forsvar.
Kom ikke for nærme en slagen mann.
Jeg kan lett kutte deg i stykker – Ikke bare meg selv!
Tro ikke at du kjenner min skjebne, du er ikke meg.

Mitt hjerte er som rustent porselen.
Bitene kan fort rystes vekk fra hverandre.
Helvete brenner av mine fingre, min skitne hud.
Forbrent hud krøller seg oppover, livet stinker.

En sort røyk skapt av selvpåtennelse dekker et nettverk.
Selvforaktens virus sprer seg i taperens årer.
Klipp mine ledninger nå.
Koble meg av!

Med djevelens vinger vil jeg bare fly bort.
Bort fra den helsikkes planeten.
Med mine fienders blod oppover knærne..
Mr. Sabotasje, Selvforaktelse og Ensom.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg