_- MEG FEAT. EN ROSABLOGGERINNE = SANT! (VIDEO)… -_

Å slå en rosablogger sammen med en sortblogger er ikke hverdagskost for norske lesere just right now!
Jeg er heller ikke hverdagskost, så jeg tenkte faktisk å være så utradisjonell på min tradisjonelle måte å faktisk koke sammen et prosjekt med nettopp en rosablogger.
Det er ikke mange dagene siden jeg oppdaga en rosa blogg jeg faktisk likte, og jeg kødder faktisk ikke alt for mye med dere nå. Bittelilletine er en rosablogger som blogger litt om hverdag, noe om sminke, outfit, noe om reising og noe om en del andre ting, på sin rosae, jentete og til tider sarkastiske måte. Jeg har aldri vært noe fan av noen rosa eller hverdagsbloggere, aldri! Ikke en gang noen stor fan av de som paradoerer rosabloggere, for også det blir for sært for meg.

Plutselig! Big bang! Jeg fant en blogg, og den var (les: er) rosa, til de grader for min del! Og hva gjør jeg?
Jeg ber henne om et intervju. Hun svarer fort, og er med, på betingelsen at hun får svare på video! Det er ingen dum idè, tenker jeg.
Og, nå kan dere rett og slett se resultatet i videoen jeg har lagt til ovenfor.
FULLSTENDIGKAOS.BLOGG.NO
FEAT BITTELILLETINE.BLOGG.NO!

Nyt øyeblikket mens dere kan, skriver jeg! For jeg tror ikke dette er noe dere kan venne dere alt for mye til fremover!
Så mens jeg enda har noe tilknytting til den rosa galaksen, nyt det nå; i dette innlegget her!

Jeg synes jenta er søt, jeg synes hun er morsom, og faktisk intelligent, for jeg tror egentlig hun spiller litt mer “fjern” enn hun er inreallife! Ikke at det spiller noen rolle i bloggverden, men.
Jeg har til og med bedt jenta på date, noe som ikke ble noe av. Hehe..

Så jjaaaaa, sove nå tro?
Kanskjekanskje..

Enyway tinyheads, onkel Kuklinski will be back!
Vi reblogges!

7 kommentarer

Siste innlegg