_- The spirit of a cat -_

Etter min søster Sigrid sin konfirmasjon i dag, stakk jeg og Tørris, min bror, hjem til mamma og så en film. Eller det vil si… Pappa kjørte meg og Tørris hjem til meg først, sånn at jeg kunne hente en dvd, og deretter kjørte han oss til mamma sånn at vi kunne se den filmen der. I og med at broderen hadde mest lyst til å være der etter vi dro. Etter å ha kjørt oss, kjørte pappa tilbake til bygdemuseumet hvor de andre fortsatt var.

Og blah, blah, blah. Boring information..
Tenker heller jeg legger ut de bildene jeg tok etter at jeg og Tørris dro hjem til mamma jeg ^^
(Så tar jeg det for gitt at dere har sett videoen jeg la ut nå nettopp helt øverst?)


Faktumet at både katta og Tørris holdt på å sovne, betyr det at de syntes Stephen King`s “IT” er kjedelig?


Også tok jeg bare et deilig bilde av den flotte kroppen og magen min etter jeg hadde kommet hjem til meg selv igjen ^^

Og nå! Godistid!
Det vil si, smårunking og snop fra Bunnpris ^^

Vi reblogges!

4 kommentarer

Siste innlegg