JEG STREIKER INNTIL 8 AV LESERNE MINE HAR FULLFØRT FØLGENDE!

Jeg utfordrer dere herved! Bevis for meg at dere ikke er noen gjeng kyllinger!
Ta et bilde av dere selv, eller få noen til å gjøre det for dere!

På bildet skal det se ut som dere hviler/sover med den ene foten mest mulig over rumpa. Teit? Jada, men prøv!
For jeg har en samboer som fint klarer det. I timevis til og med, uten å flytte foten en cm.

Jeg kjeder meg, og om jeg ikke utfordrer dere, så VIL jeg se dere ligge rett ut mens dere har en fot over rumpa, eller enda bedre. Over rumpa, klarer alle som ikke er lam, så derfor skal dere ha den oppå rumpa. Liker det teit 😛

Gleder meg til å få se et parr av dere gidde det. For jeg VET at jeg har lesere der ute som er random nok.
Hvorfor? Trenger alt en grunn, jeg KJEDER meg ok?

Vi reblogges! (men ikke før MINST 8 av dere har gjort det på bloggen deres:P, jeg streiker til det er gjort)

6 kommentarer

Siste innlegg