Belle Virginia Kuklinski – Min nye venn og samboer

Samboer er noe jeg alltid har tenkt kunne vært hyggelig å fått en gang. Og i dag har jeg omsider endelig fått det.
Jeg beskriver i denne vakre stund om min skjønne Belle Virginia Kuklinski. Det er veldig beklagelig at jeg fikk så mange av dere til å skrive så mange gode forslag når jeg nå ikke har valgt å bruke noen av forslagene. Men jeg fant først på i dag hva den skulle hete, og det ble noe selvspikket. Belle er tatt fra den norske seriemorderen Belle Gunnes, Kuklinski er tatt fra Richard Kuklinski (massemorder fra USA) og Virginia har jeg lagt til fordi jeg syntes det låt enda fetere.

I 15-tiden i dag møtte jeg min gode venninne Jannike på dyrebutikken, riktignok klarte jeg å komme fem minutter for sent, men det gikk bra. Jannike er ei supertrålende venninne, som jeg faktisk har fått påskeegg av i dag, bare se her

Tusen takk Janikke! 🙂 Du er aller tiders, påska er reddet, jeg tar den igjen nå! 🙂
Så skal dere få se min lille øyenstein, Belle! Har egentlig tre dyr i huset nå, for det er fremdeles 2 levende hoppelopper-lignende dyr i buret nå som lever og kryper. Jeg prøvde å klappe de med pekefingeren, de løper raskt! Har herved kalt de første loppene for Anders og Adolf, i og med at de skal dø innen de fire neste ukene så er det greit å kalle de opp etter noen umennesker.


Spurte om alder og kjønn på dyrebutikken. Det er altså en hunne, og hun skal være cirka et og halvt år gammel. De fleste hunner blir gjerne minst 10 år gamle! 🙂


The food!


Drikkevannet, og svampen i vannet 🙂


Maten ligger under belle, ser dere? 🙂


Søt <3

Da skal jeg og pappa til Rise Kraftstasjon, sånn at jeg får ta noen bilder som sikkert havner på bloggen i kveld.
Vi reblogges!

23 kommentarer

Siste innlegg