Blodsskjønne Dravsk Alaya – Intervju!

Opp fra et hav av mange menneskesjeler har jeg dykket opp og gjennom åra. Ikke alle har fasinert meg spessielt mye, ikke alle har satt sine spor i min interesse. I fjor ble jeg for første gang presentert for en skjønnhetsgudinne etter min mening, her på blogg.no. Dravsk Alaya, blåhårete Marilyn Manson-fan, akkurat som meg, bortsett fra at jeg har ikke blått hår. Men jeg digger Manson! Og jeg digger også Dravsk Alaya, aldri en kjedelig samtale, selv ikke den tiden hun så vidt hadde tid til meg i høst da skole var en stor cupcake-del av tidevannet hennes. Vel, i kveld har jeg fått stjelt en del av tiden hennes under et intervju, som jeg veldig gjerne vil kaste ut for resten av det dorske folk!
Også håper jeg at dere vet deres eget beste, og sjekker ut bloggen hennes, før eller etter dere har lest intervjuet! Bloggen hennes kan dere titte innom her!


Hvordan ser en skikkelig Bad-Hair-Day ut på sitt aller verste?
Hmm.. Godt spørsmål.. Siden jeg mener mange frisyrer nå i dag faktisk ser ut som en real bad hair day AKA pulesveis, men er tydeligvis ganske inn nå i dag, hehe, men antar vell et ubørsta flokete helveteshår som stikker ut over alt 😛

Døden, et vanskelig og tabulagt tema for mange selv i 2012. Hva er dine tanker og meninger rundt døden?
Har ikke noen spessielle meninger om det, jeg har referert mange ganger til det Marilyn Manson og mange andre artister har sakt.. “om man ikke er redd for døden lengre, hva er vitsen med å leve?”,  ikke at jeg mener dette bokstavelig, men er vell en måte å si det kort på. Jeg vil ikke dø ung, jeg vil leve livet så lenge jeg kan. Å gjøre så mye som jeg kan.


© Bildet tilhører Dravsk Alaya/dravsk.blogg.no

Som døden er også romantikken en del av livets torner. Er du som regel den som forfører eller den som helst blir forført? Og er du noen romantikker?
Hehe, ja, du, det lurer jeg på selv. Jeg får høre at jeg flørter av å til, men er ikke klar over det selv, så jeg flørter ubevist, å det kan føre til mange pinlige situasjoner, men jeg har blitt sjekka opp noen ganger også.
Romantiker, jeg? Næh, kommer ann på, jeg er ikke den som krever blomster og konfekt og dikt og masse sånt, jeg er heller ikke den som liker å fantasere om romatiske øyeblikk, føler det er litt bortkasta. Romantisk for meg må bli hjemme, med levende lys og litt god mat og en god film i en armkrok. Jeg blir faktisk forlegen når det kommer til gaver å sånt, er ikke vant med det.

Absolutt alle sløser til tider bort litt av livets sand ned i et mørkt hull med masse intet. Fortell om det mest bortkasta du har gjort eller opplevd hittil i livet ditt!
Det var et vanskelig spørsmål. Er så lite jeg egentlig angrer på, selv om jeg har gjort mye sykt og dumt og rart, så er det at man lærer av det. Å det var gøy, vondt og sært. Føler at har jeg ikke gjort det jeg hadde gjort, hadde jeg heller ikke fått oppleve det jeg har opplevd. Å ikke blitt meg. MEN om det er noe, er det alle de gangene jeg har venta og venta og venta på venner og folk som skulle møte meg, eller bli med meg på ting som aldri dukka opp, å jeg satt alikevell å ventet og håpte, mens jeg viste at de ikke kom. Det angrer jeg på, å at jeg da selv avlyste alt å dro hjem, i stede for å være selvstendig å dra alene på ting.

Må få gi det et par komplemanger. Du ser rett og slett ut som skjønnhetsgudinna selv, du har din egen klesstil og utseende. Henter du inspirasjon fra noen spessielle?
Hehe, åh takk, nesten så jeg rødmer her, hehe.
Vel, jeg henter den her og der, av det jeg liker. Stilen min har vel relativt en ganske lang historie på seg. Helt fra da jeg begynte å høre på Marilyn Manson, da han sa at man ikke skulle være som han å prøve å forandre verden, men være som seg selv og prøve å forandre verden. Fra da av ville jeg skape meg selv, min stil, MEG nå i dag.
Så hovedinspirasjon var fra hannes ord, å resten er fra over hele verden, plukker litt her og litt der og lager noe eget.

Vampyrer har de siste årene kommet sterkere tilbake i underholdnings- og litteraturuniverset. Eller har de det? Eller er det noen nye, svakere, og mer forfjamset parododier av vampyrer som har dukket opp i senere tid?
Hmm… Vel kan jo begynne med å si at jeg liker ikke nådagens vampyrer. Jeg er mer glad i dem vi leste om og de som Lestat og Louise og Buffy, Dracula. Jeg er en vampyrelsker, har jeg hvert i mange mange år, og da jeg hørte om Twilight tenkte jeg; – Kult, nye vampyrfilmer!.. Men da jeg så filmen ble jeg skuffet og sint. Vampyrer skal brenne opp og dø i sollys, ikke glitre som om noen har smurt party glitter på dem. Men dette er da ikke de eneste vampyrfilmene som har kommet, men jeg må helt ærlig si, de siste gode filmene var Van Hellsing og Underworld-filmene. Preast har jeg enda ikke sett, så kanke si noe om den. Seriene har jeg ikke noe formening om, jeg likte Vampire Diaries, men ser ut som den serien er litt ødelagt nå og. True Blood har jeg rellativt ikke likt p.g.a den hele mekaniske følelsen over hele serien, men det er vel smak å behag.

Alkohol og generel rus er blitt en stor del av mange unges hverdag i dag. Mange helt ned til 14-års alderen drikker seg gjerne beruset for å foreksempel oppnå en nærmest påkrevd status fra andre rundt seg, hvordan er ditt syn på alkohol og rus?
Vel, jeg skal ikke si at jeg ikke liker alkohol, men jeg drikker ikke alkohol hver helg. Jeg drikker kun i spessielle anledninger, som kanskje er 3 ganger i halvåret om ikke mindre. Jeg syns at man kan ha det gøy uten alkohol og av erfaring er det lite gøy med for mye. Som 16-åring drakk jeg annen hver helg med venner, ikke for å oppnå noe status hos noen, for det var relativt uviktig hos oss, men for å ha det gøy. Mine verste dager var dog da ikke før jeg ble 19 og 20 år att jeg fikk skikkelig bakfylla å tok meg i skinnet å sa; “dette er ikke bra for deg ditt naut, skjerpings”. Siden da har det blitt mindre og mindre.

Rusmidler har jeg holdt meg unna, har venner som har drevet med det, men jeg har aldri prøvd eller tenkt tanken selv. Jeg røyker ikke vanlig røyk en gang, hehe.


© Bildet tilhører Dravsk Alaya/dravsk.blogg.no

2012, året vi lever i per dags dato. Verdens undergang i følge noen, hva tror du?
Tror det bare er tull, jeg tror ikke verden er over i 2012, kanskje mange vil dø i desember, men jeg tror ikker verden er over.

Sex, for noen litt tabu, for andre helt naturlig. Hvordan er du på det sexuelle, har du noen spessielle fetisher eller noe du vet du tenner litt ekstra på?
Hehehe, ikke mer spesielle enn andre tror jeg. Noen mennesker har jo ganske spesielle fetisher, som er ganske kvalmende og jævlig, men vil ikke si jeg er en av dem som har det. Jeg liker BDSM, men ikke noe jeg snakker høyt om, å heller ikke noe jeg vil utføre med hvem som helst.

Hehe, har fått mange forespørsler fra menn om de kunne vært slaven min i noen måneder, som vil si at de gjør hva jeg ber dem om, bare at de må gjøre det i hva jeg velger at de skal gå i. Som for eksempel å vaske i leiligheta, skrubbe dassen og kanskje vaske med tunga på gulvet i ført i rosa forkle å gule hansker for eksempel, men jeg klarer ikke sånt, for jeg er relativt ikke så slem. Med mindre jeg virkelig går inn for det, men det er ikke helt min stil, selv om litt ekstra hushjelp ville vert fint, hehe.

Hva drømte du generelt om for 10 år siden?
Å bli rockestjerne! Hehe, det har alltid vært en drøm, og nå prøver jeg å faktisk komme litt lengre med den drømmen innimellom studiene. Jeg kommer sikkert aldri å få stjerne status, men jeg har vist meg på scener og sånt å fått god respons, så jeg drømmer om å kunne lage egen musikk å stå på scnener å synge og rocke.

Ellers har jeg faktisk ikke hadd noen drømmer, jeg har alltid tadd ting som dem kommer, en fot av gangen, men rockestjerne drømmen er noe jeg drømte mye om, derav ble navnet mitt skapt, Dravsk Alaya, andre drømmer husker jeg faktisk ikke.

Seff.. Navnet er ikke 10 år gammelt, men det er den del av drømmen som enda lever inni meg.

Fra fortid til fremtid. Hva tror du er det mest realistiske hvis vi ser 15 år inn i fremtiden fra og med nå? Hvor befinner du deg da, og hva har skjedd siden vi tok dette intervjuet?
Tja, si det. Kan med sikkerhet si at jeg har tatt mer utdanning. Å kanskje har en god jobb og et eget innbo. Forhåpentligvis er jeg ikke singel da, å kanskje jeg er på tur til å stifte min egen familie. Kanskje jeg er mer engasjert i musikken enn nå, siden jeg da sikkert har litt mer tid siden jeg ikke studerer da, håper jeg. Det er vell det jeg kan si. å jah, jeg kommer til å ha mange flere tattoveringer på kroppen innen da, hehe.

Dyr er høyt elsket og prissatt hos mange forskjellige mennesker verden over. Er du noen dyreelsker?
Jeg elsker dyr, dyr er fantastiske. Kan nesten si det sånn at det er synd at de må leve med oss mennesker, men noen er jo koselige, andre ikke. Mest av alt er jeg en hundeelsker, jeg liker også flaggermus og slanger, det er en av de dyrene jeg har vært i nærkontakt med faktisk. Men jeg elsker dyr, har ikke noe i mot dem, synd jeg har katteallergi.

Fobier og plager er noe mange har. Hva er du mest redd for i hele verden?
Det er et godt spørsmål, jeg har litt plager for trange rom, men da må de være så trange at jeg ikke kan bevege meg, det er ekkelt. Ellers kommer jeg ikke på noe, er ikke noe jeg er grusomt redd for, bare masse jeg er småredd for.

Du har en blogg som du oppdaterer en gang i blant. Hva betyr bloggingen for deg, gir det deg noe?
Hehe, vel jeg er en sløv blogger, p.g.a jeg har sjeldent tid. Men jeg syns det er morro å fortelle folk om ting som skjer og om ting som dem ikke vet noe om. Og det å faktisk se at man har hatt lesere på siden er en koselig følelse, men er en stund siden jeg har skrevet noe nå pga eksamen som er om en uke. så mye konsentrasjon har gådd til det. Men skal prøve å ha et innlegg fast hver søndag, denne søndagen ble det ikke noe p.g.a sykdom + eksamenslesing, men man kan ikke strekke til over alt. Kort og godt er dette er en plass hvor jeg virkelig er meg selv på papiret, enten liker folk det jeg skriver, eller så gjør dem ikke det.


© Bildet tilhører Dravsk Alaya/dravsk.blogg.no

Helt, helt til sist. Finalespørsmålet. Leser du fullstendigkaos.blogg.no? Og hva er eventuelt dine meninger på godt og vondt der?
SEFF! Er jo ikke noe spørsmål en gang, hehe.
Syns det er en kul blogg med mange gode meninger og tullete påfunn som man liker å lese. Veldig formfull blogg, ikke ensidig, å det liker jeg, og med en veldig god skribent, som både er seriøs og useriøs. Så jeg anbefaler alle som har et åpent sinn å lese Fullstendig kaos bloggen!


Med de supergenerøse ordene vil jeg takke så veldig mye for et flott intervju Dravsk (som jeg har blitt bedt å kalle deg også her :-)).
Så vil jeg også ønske alle andre lesere der ute en god natt, enten den skal fylles med søvn eller våkenheter. Ta godt vare på deg selv. Jesus døde nettopp denne stunden for at vi skal leve livet! Så kos dere, og ha en best mulig kveld!

Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg