When I love a celebrity-popstar – Yoü and me, or nothing!


 Kjære popstjerne.
Garderoben min er helt full etter riktige klær etter jeg hørte deg første gang.
Klær som jeg har sett deg gått i, på bilder, tv og reallife.
Etter jeg så deg første gang på MTV har livet mitt handlet om deg.
Bedre enn alle vet jeg hva du spiser til frokost,
hva du handler, hvor du handler, hva du liker og ikke liker.
Det er deg livet mitt handler om, jeg skal slutte skole nå,
og bli slik som deg.

De andre på skolen bare ser rart på meg, og ler.
Men jeg skal vise dem, slik som du synger om i den sangen.
Ingen skal få bestemme hva jeg skal gjøre, jeg skal leve MITT liv,
mitt liv som deg.

Hver dag drømmer jeg om å møte deg.
Allerede har jeg autografen din, fikk den av deg via facebook.
Til tross for at du har 5000 venner på facebook,
og dessto flere følgere på Twitter, du kjenner meg.
Vi har aldri møttes, men du vet hvor jeg bor,
siden du sendte meg autografen.

Du er helt perfekt du,
før jeg kjente deg var jeg ingenting.
Jeg skal snart flytte hjemmefra,
foreldrene mine aksepterer ikke operasjonen min.
Alt jeg vil er bare å få leve mitt eget liv,
et liv akkurat som deg!

Blogger hver dag om deg,
legger ut hvert bilde av deg.
Er innom hjemmesiden din hver dag.
Synger sangene dine hver dag.
Ser på filmene du har vært med i,
så og så hver dag, når jeg ikke trener,
for å bli som deg.

Hvis jeg ikke en gang kan få møtt deg,
face2face, og få sagt det jeg har på hjertet,
da reiser jeg til himmelen.
For det skal enten bli du og meg,
eller ingenting i hele verden.

Gal er jeg ikke, for jeg har sett lyset.
Det er slik alt skal være,
så hvis du ikke vil ha meg,
gifte deg med meg…
Da tar jeg med deg til himmelen,
for du og jeg er ment for å være sammen.

Det forsto jeg første gang jeg så deg,
MTV.
Og da jeg leste om deg i Topp,
og da jeg kjøpte den første skiva di
Jeg skal leve mitt eget liv,
mitt liv som deg!

Hilsen Nanna på 16 år.
(Skrevet av Aylar Von Kuklinski, 2. mars 2012)

4 kommentarer

Siste innlegg