NEW BOOK: A LONG HARD ROAD OUT OF HELL!

Først og fremst av alt!
For en helvetes bra vær det er ute nå! Sola skinner, himmelen er forførende blå som noen svensker få, og temperaturen er god og eier nesten ikke noe vind, ikke som jeg har enset meg i alle fall!

Jeg er glad, jeg har sovet godt i natt. Riktignok har jeg hatt noen rare drømmer, jeg har drømt blant annet at broren min har fortalt meg at han og en kompis har funnet opp en helt ny dialekt i fylla… Yeah right, også har jeg drømt andre ting også som jeg har forgoten!

I dag er første gangen på svært lenge at jeg våknet helt utvilt og følte meg bra og klar i hode, og noe kan faktisk ha med enkelte ting som har skjedd de siste dagene, men det er for privat for denne bloggen her, hahaha, nå kan de fjortissa på Oppdal og de eldre fjortissa på Oppdal lure når de ser jeg passerer nå tenker jeg. Og også dere andre rastaflettene utenfor Oppdals land og rike!

Bøker er jeg svært dårlig på, både å lese og å skrive! Likevel har jeg funnet meg en bok jeg har bestemt meg å lese ferdig, enda hele boka er på engelsk. Den er på 270 sider, noen bilder underveis, men også sabla mye tekst til meg å være!

Hokus pokus, her er nyboka mi i fokus:

“Marilyn Manson – The long hard road out of hell”, av/med Neil Strauss.

Så jepp. Dette her er altså en biografi som jeg SKAL lese fra start til slutt, uten noe juks! 🙂
Men da skal jeg hive i meg noe frokost og prøve å ta noen bilder ute før sola går helt ned!

Vi reblogges!

7 kommentarer

Siste innlegg