KAST DEM UT FRA LANDET! – NÅ?

Norge er et land fult av utlendinger og trusler.
Vi er alt for gjestfrie av oss, og naiv til det siste.
Det er ytterst få på stortinget i 2012 som har gjort noe for å redde oss fra fremtiden.

Men la oss være helt ærlige, og jeg vet at dere skjønner hvem jeg snakker om!
De sniker inn nye regler og rutiner i landet vårt, lager vitser om oss, og liker ikke at vi vitser tilbake.
De banker oss gjerne gul og blå, og lever i sin egen eventyrverden!

Utseendemessig ser de fleste kanskje mer dumme og kanskje noen få også mer søt enn farlig! Men la oss ikke lure! Vi har med mennesker som har skadet Norge, tatt over landet vårt, og tatt fra oss mye!
Enda verre er, i tillegg til diversje regler, så har vi også måtte ta i mot en god del annet drit fra de.. De har forandret mediabildet, og er på god vei til å gi det hele norske lands befolkning en skikkelig gammeldags voldtekt som vil ramme oss alle!

De er stolte av seg selv, men ikke nødvendigvis de smarteste! Og jeg vet at jeg nå virkelig kan virke dømmende, men disse menneskene er ikke mennesker! De er fra en annen planet, som har et litt annet kvinnesyn enn vi i Norge, og jeg syns vi skal kaste dem alle ut, før katastrofen blir så ille som den en gang har vært!
Brenn alt de har, alt de ser på som hellig, og pælm de ut, og tilbake der de hører hjemme!
Disse dildoene er ikke kommet på besøk, de har tenkt på bli…

Ja, kjære nordmenn – Jeg snakker selvfølgelig om svenskene!
De som har trådd Pippi Langstrømpe og Carola på oss, og utalelige sugne Hits For Kids-låter!
Save the country, before we all die! Norges seriøsitet står i fare! Og jeg er kjempeopptatt av ære og seriøsitet!

Vi reblogges! 😀

13 kommentarer
    1. Vet ikke hva du ville md innlegget med tanke på det nederste om at du plutselig snakket om svenskene? Sorry, mn tok ikke ironien (?) helt. Foressten er vi utlendiger så jævla lei av at dere poteter (ja, du leste riktig P O T E T!) setter oss alle under én kam…

    2. Loco: Nå skal det sies at lite i dette innlegget er overhode seriøst, og at jeg ikke drar noen over noen kam!
      Jeg har ikke noe i mot noen jeg, enten det er svensker eller andre som kommer fra andre land! Uansett hudfarge, bakgrunn og religion! 🙂

    3. Hehe, typen min er fra Sverige og egentlig alle de jeg henger med er svensk.. Du har helt rett de har et ulikt kvinnesyn, de er opplært til å være mer gentlemenn, de jobber mer og hardere og de er egentlig utrolig greie.
      I ungdomskolen og videregående hang jeg for det meste med utlendingjenter og de var kjempe greie, men jeg har vært borti en del gutter fra utlandet som har vært mindre hyggelig å være med.. de ser ned på jenter, mener at jenter må skjule seg, synes ikke noe om at jenter skal ha sin egen mening, gidder kanskje ikke lære seg norsk, Selvfølgelig er det sikkert andre og som er slik, men jeg har ikke oppdaget noen nordmenn som har fulgt etter meg på en creepy måte enda, eller som mener jeg ikke bør kunne gå i det jeg selv vil eller som antar jeg er en hore pga det.. Så jeg vil si at jeg driter i land og hudfarge og slik, men når noen ser ned på meg bare fordi jeg er jente eller fordi jeg velger å gå i et kort skjørt jeg syns er tøft så er det faktisk mitt valg, jeg vil ikke bli forfulgt og føle meg utrygg, det er varmt ute! Så jeg har heller ikke noe i mot noen, så lenge de kan se alle som likeverdige uansett kjønn. Uansett bakgrunn. Selv om man er oppdratt til å myrde og spise andre så gjør det ikke det til rett.
      Det er en grunn til at det skrives mye om utlendinger, og de som kan akseptere at de har fått lov å komme til Norge og begynne på nytt igjen er hjertelig velkommen til å bli så lenge de følger og respekterer våre lover og regler, mens alle andre som ikke kan akseptere det kan bare reise tilbake der de kom i fra. Jeg vil ikke gi et trygt hjem til noen som ikke kan gi noe tilbake, dette er ikke deres land, dette er et annet land med andre lover og regler, en annen måte og se ting på, er det noe jeg hater som jeg har hørt fra en utlending, er de som sier at de har rett til å vodta jenter med for lite klær på. Der tror jeg du vet hvor de kan reise..
      Jeg ble i hvert fall litt fornærmet da du skrev svensker, jeg liker svensker.. Jeg er forlovet med en svenske, og de er virkelig greie folk. Har alltid likt svensker, har aldri følt meg ubehagelig i deres nærver.. Men det er oftere med andre typer folk jeg har følt meg ubehagelig, så det ligger noe i det..

    4. Dykk må vere takknamlig for at vi er her for å gjer Norge eit betre land. Vis det var berre dykk potet tru du Norge skulle blitt sånn sånn det er nå? Nei, det skulle ikkje det, så derfor må tanke nøye før du skriv eller snakke og forresten eg forstå ikkje INNLEGGET ditt i det heile tatt.

    5. jeg forsto ikke innlegget ditt, men en ting jeg virkelig ikke liker er at de forbanna utlendingene som alltid skal kalle oss for POTETer.. hva i hellvete..jeg er ikke en generelt rasist, men kaller en utlending meg for POTET opp i trynet så klikker jeg vinkel og slår de paddeflate!!

    6. Modent sagt Loco, virkelig modent av deg.
      Du kaller meg en potet? Det tar jeg som rasisme? Kanskje jeg skal ta å rapportere deg for rasisme, slik alle dere nugattitryner gjør mot oss hvite hver jævla dag.

    7. Jeg skulle til å skrive ett langt og veldig formulert innlegg om invandring, og etterhvert som jeg leste ble jeg bare mer og mer provosert.
      Må si jeg ble skikkelig tatt på kornet på det siste avsnittet. Well done, og ett fornøyelig innlegg!

    8. Haha, lure innlegg! Jeg er enig, aaaaaaaltfor mange svensker her, jeg bor like ved Gardermoen og merker det veldig godt! Flere ganger en jobb har gått foran nesa på meg, fordi de valgte den svenske søkeren for de vet at de er her for å jobbe og det så mye som mulig.

    9. Rebecca3: Hele poenget var å skrive et innlegg, som jeg var 99 prosent sikker på at de fleste ikke skulle lese ferdig, forså å rase avgårde med sinnakommentarer fordi de trodde at jeg skrev om noen andre, mens i virkeligheten så er innlegget bare platt, tull og ikke meningsfult spessielt i hele tatt! 😉

    10. Liz Renate: Hehe, det jo noen svensker i Norge, men helt ærlig syns jeg godt vi kan ha noen flere. Synes svensker er veldig oppegående, snille og gode folk jeg. Eller: De ER det! I hvertfall de 3 jeg kjenner til! 🙂 Hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg