35 spørsmål fra 7 lesere er besvart på video! :-)

Jeg svarer dere på spørsmål – Del 1

Jeg svarer dere på spørsmål – Del 2


18. januar skrev jeg at dere kunne sende inn hva dere ville av spørsmål, og jeg har nå holdt løftet mitt om å svare på absolutt alt som ble sendt inn, på video.
Det var bare 7 stykker som sendte inn spørsmål, totalt fikk jeg inn 35 spørsmål, om jeg ikke har regnet feil.

De som har sendt inn spørsmål er;
Hanna Lisa – hlif.blogg.no
Bestemors krok – bestemorskroken.blogg.no
Silje Christine – lykkeansikt.blogg.no
=v*v= TK =^-^= – pukestars.blogg.no
Elin Slåen – elinslaaen.blogg.no
David-Kingsley – davidkendel.blogg.no
Catrine aka Cakki – cakki.blogg.no

Og svarene kan dere altså som dere skjønner, om dere ikke har gjort det alerede, de kan dere altså se øverst på video i Hd Ready-kvalitet! 😛


Mens jeg ventet på at den siste videoen skulle havne på youtube, gikk jeg meg en tur ned til Kiwi, og har herved skaffet meg frokost for denne onsdagen:

Så, ja.. Her har dere meg.
Var noe jeg tenkte å skrive, noe mer.. Men husker jeg det? Næshj..
Enyway, god onsdags morgen til alle sammen! 🙂

Vi reblogges <3

5 kommentarer
    1. Haha, må si du naila spørsmålet mitt om spiseforstyrrelse og selvskading. Var jo så klart sånn du fortalte jeg mente, men holdt på å døde når du plutselig la om dialekt for å lese spørsmålet.. Haha, genialt!
      Må si jeg beundrer ærligheten din.

    2. Bil??? He he.. Men du, jeg fikk ikke med meg hva navnet på Giraffen hadde vært :O
      Og forresten var reaksjonen din når spørsmålet om hva du tenner på veldig bra- du har jo aktisk et veldig fint, sjarmerende, sjenert smil 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg