Følg bloggen min på facebook

Som dere vet så opprettet jeg facebook-profil igjen i går. Nå har jeg også laget en facebookside for fullstendigkaos.blogg.no – altså denne bloggen!
Hadde satt stor pris på om flest mulig av mine lesere som har facebook ville melde seg inn i denne gruppen, og kanskje også invitere inn noen av vennene deres også? 🙂

Trykk på dette bildet for å gå inn på gruppen:

Spre det gode budskap, så skal jeg jobbe rævva og involene av meg for at denne bloggen skal forbedre seg, og bli stadig bedre, råere, sykere og ikke minst sinnsykere!
Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg