Brevduen kom frem med ei bok :-)

En brevdue kom frem i dag, styrtet nebbet sitt ned i postkassen og fløy igjen!
Rundt halv 13-tiden vandrer undertegnende ut og inn av døren for å hente posten etter at han har gnikket og gnuet kopper, talerkner, skjeer, gafler, kniver, glass og annet skittent rent.
Jeg bruker mine fingre til å åpne postkassen og i kassa ligger ei søt, nydelig lita pakke.
Øynene mine dobler seg, det trøtte trynet mitt formulerer seg om til et smil. Jeg går inn i varmen igjen, og åpner pakken forsikitig! Først tror jeg at jeg er blitt snytt! What! Tørkepapir?

Neeei, jeg tar forsiktig bort tørkepapiret og finner en liten, nydelig bok, og et brev fra min beskjedne, gode, fantastiske og uerstattelige venn Elin S.

Og her har vi den fasinerende, flotte, gotiskpregede boken som for øyeblikket er meget blank innvendig. Men tro meg, det skal jeg gjøre noe med, i løpet av tiden! :=) Elin; boken er i tryggeste hender!

Elin: Tusen takk for en veldig hjertevarm, hyggelig, helsevennlig og hoggorm-fri overaskelse 🙂 (4H(er))
Og du skal ikke se bort i fra at om kanskje 1 dag, 1 uke, 1 måned, 1 år eller 10, så vil den kanskje fly tilbake til deg. Fly tilbake som en fugl som dro likblek og anonym fra sitt hjemland når det ble for kaldt i hjemlandet, forså å komme tilbake etter en stund, som en fargerik, spennende og ny fugl!

Når er uvisst, det vet bare Gud, julenissen og mummipappa!
Sender deg en stor og hjertevarm klem, og en gang skal vi stå i samme gate.
Noe annet hadde vært trist, om vi ikke gjorde! 🙂

Storklem fra meg igjen!
Og enda en her! 🙂

Vi blogges!

14 kommentarer

Siste innlegg