I TV-SLAVENS MAKT

Vet dere hva jeg har gjort i dag? Ja altså, uten om å lagt ut tre blogginnlegg mener jeg.
Jo, i dag har jeg sett ferdig TO tv-serier! Haha.

Torsdag fikk jeg som dere kunne se en pakke fra cdon, med blant annet “Nissene over skog og hei” og “The Walking dead”. Begynte med Nissene torsdag og ble ferdig med episode 24 i dag. Med andre ord har jeg sett alle episodene i løpet av 3 dager, og også de som enda ikke er vist på tv.

I dag gikk jeg løs på sesong 1 av “The walking dead”, etter jeg ble ferdig med de siste Nisse-episodene, og er ferdig med “The walking dead” samme dag som jeg begynte. Haha! Elsker “The walking dead” og ser nå frem til sesong 2 kommer på Blu Ray! “The walking dead” sesong 1, er første gang jeg har sett ferdig en tv-sesong samme dag jeg startet! 🙂 Elsker den serien!

Ser aldri serier på tv. For jeg elsker så mye mer å vente til de kommer på Blu Ray, sånn at jeg kan se flere episoder uten å vente til fortsettelsen på en bestemt episode.

Har nå tenkt å lage en liste over de 4 kommende Blu Ray-titlene innen tv-verden jeg gleder meg mest til kommer ut nå:


Bilde: nrk.no

1. True Blood, sesong 4.
2. The walking dead, sesong 2.
3. The vampire diares, sesong 3.
4. South Park, sesong 14. (er alerede utgitt i USA, tror jeg, men ikke i Norge enda?).

Kommer egentlig ikke på flere tv-serier. Er en tv-serie til jeg ser hver episode av, men det er ikke noe som blir utgitt på dvd og Blu Ray, utenom den ene sesongen som alt er gitt ut, og jeg snakker selvfølgelig om Hotel Cæsar. Der har jeg alle episodene på Tv2 Sumo sin nettside i stede for 😛

Hvilken tv-serier og sesonger ser dere frem til å ha i filmhylla deres?
Og har dere noen andre tv-serier som dere tror jeg vil like?
Vi blogges!

Forresten, apropo True Blood-kjekkasen Aleksander Skarsgård. Litt offpick, men dobbel dose hærlige mennesker, bare må legge ut denne nå, IGJEN:-):

12 kommentarer
    1. 1. har du lest tegneserien walking dead? etter å ha sett første sesong av tv serien måtte jeg bare lese den og kom ett stykke. den er på starten veldig lik, men tar fort en helt annen retning.
      2. har du lest true blood serien? nok en gang så jeg første sesong og så kastet meg over bøkene. jeg har valgt å ikke se flere av episodene og holde meg til bøkene da jeg så store sprekker som måtte komme etter som jeg leste bøkene.
      3. og ikke så veldig overaskende, har du lest vampier dayris serien? første bok i serien er grei, men de senere skal det umulig gå ann å gjøre værre, så jeg regner med at tv serien er bedre ;-).
      jeg liker også å se serier i store omganger, liker å finne en ny serie å laste ned som kanse er på 6-7 sesonger. da har jeg underholdning i noen dager…
      du får bare overleve skrivefeilene mine, denne pikken får ikke kjørt stavekontroll 😉

    2. Haha:)) Så bra,sånn liker jeg det og!!Jeg Hater å følge med på tvn s bestemmelser,som du sier.Kjøper serier på dvd og ser så lenge jeg klarer holde meg våken..Fikk sessong 3 av Sons of anarchy (den burde du og se..) ,det var meninga at meg og sambo skulle se dem sammen..det gjorde vi i 2 episoder..så foræderen som jeg er kikket jeg på nesten alle episodene alene,jeg klarte ikke vente,det var jo sååå spennende!!!!Hahaha))))
      Walking dead er overraskene bra laget som film…det er jeg glad for (har tegneseriene fra 2003,kjøpte dem senere enn det,de burde du oxo lese-får alle tegneseriene samlet i et såkalt compendium)Ihvertfall enig med deg veeeldig bra serie!!!!

    3. Jeg ser en hel haug av serier… Tror nesten jeg ser flere serier enn jeg har fingre til å telle:P Sesong 14 av South Park skal ha kommet til Norge, i og med at sesong 15 ble ferdig for 3 uker siden i USA. (Jeg har sett alt som finnes av South Park)
      The Walking Dead er en genial serie, jeg ser hver episode samme dag som den kommer ut i USA.. Nå har dessverre The Walking Dead season 2 en pause fram til 2.feb 2012:S Må nok skuffe deg å si at det er nok godt over et år før Sesong 2 kommer til Norge( i og med at sesong 1 kom til Norge 1,5 år etter enn i USA).
      Som sagt, jeg har ikke tid til å vente til at serier kommer på DvD/blu-ray, jeg ser alt samme dag det kommer ut i usa.(men da må man kunne se uten tekst:P) hehe.

    4. jiiji: Har nok dessverre ikke lest noen av de bøkene eller tegneseriene, nei. Men var like før jeg bestilte alle True Blood-bøkene på cdon for noen dager siden. Men ble dessverre ikke slik da jeg så at de var på engelsk, og jeg har lave engelskkunnskaper dessverre til at jeg kan lese engelske bøker.

      Tusen takk for kommentaren, skrivefeilene dine? Hva med mine? 🙂 Går så bra 🙂

    5. Jeg ble så distrahert av det fine bildet av Alex at hjernen min ikke registrerte noe av det andre du har skrevet .. Neida, bare nesten. De eneste seriene jeg MÅ ha med meg er True Blood og Desperat Houseviwes ^^
      “Puss puss”. Gaga er så søt når hun snakker svensk .. Er ikke sikker på hvem jeg er mest misunnelig på av de to i den videoen. x)

    6. best å se på dvd eller blue ray ja;) istedet for tv.. jeg blir så lett avhengig 😉 elsker the walking dead sjæl jeg;) jeg gleder meg til:
      Supernatural sesong 6(har kommi ut må bare få kjøpt den)
      Supernatural sesong 7
      True Blood sesong 4
      The walking dead sesong 2
      sikkert fleire au 😉

    7. Supernatural er en fantasy/horror serie som handler om Sam & Dean Winchester som kort sagt ferdes rundt og bekjemper overnaturlige vesener(demoner vampyrer osv … ) handler om så mye så legger med en link http://no.wikipedia.org/wiki/Supernatural 😉
      veldig bra serie og bra historie og jeg bare elsker det, en av de beste seriene jeg vet om 🙂 <3 inspirasjon fra Stephen King blandt annet!:)
      jeg sier bare seeeeeee 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg