JÆVLA YOUTUBEFITTE!

Har nettopp brukt flere timer av dagen på å prøve å legge ut en 8-minutters video som tok veldig lang tid å legge ut, først og fremst… Den er i høy kvalitet blant annet.
Opplastingen ble nettopp fullført, som vanlig… Men jeg finner den ikke 🙁 Har nå ventet et stund etter at den ble ferdig opplastet, men jeg finner den faen meg ikke… Videoen det er snakk om er en sminkevideo jeg lagde i går… Faen så irriterende, må sikkert bare laste den opp på nytt, noe som betyr at det vil i hvertfall ta 4-5 timer til før dere får sett den.

Da opplastingen ble ferdig sto det “Din oppføring vil snart bli tilgjengelig på:” også sto det en link til videoen under… Den har jeg dessverre ikke vært smart nok å klikke på… Og nå finner jeg ikke videoen i hele tatt… Men, når det er sagt så har jeg ALDRI trykket på den lenken videoen skulle vært tilgjengelig på før, under tidligere opplastinger, så det er IKKE der feilen ligger. FORPULTE FITTE!


(bilde: 4.bp.blogspot.com)

Fuck it!
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

17 kommentarer

Siste innlegg