the DOCUMENT

Et dokument her, et dokument der! Har du orden på papirene dine du?
Vet du hva, jeg gir egentlig blære mi i om hva du gjør, jeg bryr meg ikke.
For jeg har ikke tenkt å skrive et innlegg om kontor, kofferter og a4 nå.

Enda en gang har en vakker pakke fra cdon funnet rett kurs og havnet i postkassa mi.
“Marilyn Manson – The Document”, er et søtt lite produkt som består av en dvd og en cd.
Jeg har nylig sett dvden som starter med utkangspunkt i tiden før Brian Hugh Warner ble Marilyn Manson, og som fortsetter å fortelle historien om den fantastiske artisens liv. Er en god del fokus på tiden fra da Marilyn Mansons band het “Marilyn Manson and the Spooky Kids”, veldig mye intervjuer om og rundt det. Men er også en del intervjuer om andre viktige høydepunkter på godt og vondt i Mansons karriere liv, som da han ble beskyldt for å ha noe med en skolemassaker i U.S.A.

Så og si nesten alle albumene Marilyn Manson har laget frem til 2007 har sitt eget kapittel på dvden og du før veldig mye informasjon om bakgrunnen til veldig mye rundt verdens beste rocker kort sagt!

Dvd-dokumentaren er på cirka 1 time og 30 minutter.
Cden med intervjuer har jeg enda ikke hørt på, har nettopp laget en sminkevideo som havner på bloggen i løpet av kvelden.

Følg med, så lenge jeg er i live.
Vi blogges kjære pappskaller og gullgrotter!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

5 kommentarer
    1. Jeg likte Marilyn Manson veldig godt før. Men nu synes jeg musikken hans bare gjentar seg. Det samme gjelder budskapene hans…
      Jeg får holde meg til gode gamle Cradle of Filth og Megadeth! Evt Rammstein òg, eeeeh 😀

    2. Daeva Tollnes: Rammstein rocker også 🙂 Megadeth har jeg så vidt hørt, og Cradle of Filth er jeg usikker på om jeg har hørt om i hele tatt.

      Enig at budskapene og musikken til M.M gjentar seg litt nå, men jeg er fullstendigfan av han likevel, fanblodet renner og skvetter fortsatt i hele sjela mi. Hehe.

    3. hei vennen!beklager jeg har vært borte så lenge men noen ganger trenger hode og fikse seg selv..jeg liker jo heller ikke bry noen med mine problemer og trekker meg heller unna..men jeg kan si jeg har savnet deg og savner og ha deg på facebook!jeg håper virkelig ikke du har trodd jeg har forlatt deg for det har jeg absolutt ikke og er sterkere tilbake enn noen sinne..jeg håper alt går bra med deg og jeg utrolig glad i deg..ALDRI GLEM DET<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg