TOM SOM EN ELEFANT PÅ AVFØRINGSMIDDEL

Jeg er tom
Jeg vet ikke hva som skjer med meg, men jeg er tom
jeg vil så gjerne blogge, og være kreativ, men nei – jeg er tom
jeg glor rundt omkring, på nettet, på inspirasjonsjakt
blablabla, finner jeg noe? ikke en pøkk!

jeg tar på meg støvletene mine, hiver på meg jakka, jeg går ut
hva er det jeg finner? intet stort, ikke inspirasjon i hvertfall
det er ikke det at det ikke finnes, jeg bare finner det ikke
det er noe med meg, som er forandret, siden når? vet ikke…

jeg hater å være den jeg er nå.
den uinspirerte sædtomme kuken i trøndelag
en titt ut fra vinduet jeg tar – joda, skyene lever fortsatt
sola, den parasitten, den gjemmer seg nå, anonyme jævel

jeg vil leve, men har dødd for mye i det siste
gått for mye på mitt eget gulv
vanskelig for å spasere videre
jeg er tom

en gråsone, en tåke, et hav av murvegg
jeg kan lett knuse den, men glemt hvordan
jeg ber sårt om hjelp, jeg Aylar Von Kuklinski trenger deg!
jeg trenger dine ord, og ja jeg vet dette er ynkelig

men jeg er i hvertfall ærlig, jeg ber om ditt ord
dra meg etter propellen, og start motoren i meg
dra meg opp, dra meg ned, forså kraftig opp igjen
jeg trenger deg kjære bloggleser

uten deg er jeg intet mer enn en tom elefant
en elefant uten gress, en elefant uten flokk
en tom elefant, uten sitt sirkus, sin jungel
bare en ussel elefant på avføringsmiddel,
uten at det er mer å tømme, og det gjør meg så sår

jeg er tom!
(Aylar Von Kuklinski, 15. november 2011)

♥ Vi blogges ♥


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

8 kommentarer
    1. Dette var veldig godt skrevet mr elefant tom,men jeg syntes det er helt greit å være litt ”tom”
      -stille før stormen?
      Inspirasjonen kommer etterhvert..å fortere enn du aner…Dont sweat the small stuff, I`ts Just gonna get bigger then its worth…
      Du kan kanskje lage en type filmandmeldelser #filmer som passer nå#
      eller musikk andmeldelser…
      Skrive om NemiLise Myhre….
      Skrive mer om ADD..finnes veldig lite fakta om dette..kanskje det kunne vært noe du kunne finni ut av…
      Stjernetegnet ditt å hvordan det ”påvirker” degevnt din egen versjon av de ulike stjernetegn….;))
      Favorittsko med faktaopplysninger…
      Imaginer konserter,hvordan ville disse vært å hva ville du gjort….
      ……
      Noe interresant ellr ikke??:))

    2. Flott skrevet, alle føler seg litt tomme innimellom.
      Synes “vaniljeogpepper” kom med mange flotte forslag. Jeg vil også ha mer
      musikk på bloggen din. Er spennende å lese om hva slags musikk andre liker osv.
      Stå på! Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg