FLEKK OG GRU (FLEKKFJERNINGSVIDEO)

For noen dager siden etterlyste jeg her inne tips og assistanse for å fjerne noen stygge, brune flekker som jeg hadde fått på konfyren min. Den flotte medskapningen Sersjantnilsen var så god og snill å skrive ned noen tips, og de tipsene har jeg nå fulgt til punkt og prikke i denne videoen. Om jeg lyktes eller ikke kan dere se selv.

La forresten inn noen sekunder med miming av en veldig rosa låt i løpet av videoen, flekk og gru!

Ønsker alle en god onsdagsnatt!
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

5 kommentarer
    1. Yo! Bare måtte stikke innom og kommentere, siden du hadde kommentert angående Saw-filmene 😉 Jeg har bare sett de tre første. Jeg elsker de to første filmene, men nummer tre skuffet meg skikkelig. Derfor har jeg ikke sett resten heller. Men kanskje jeg bør få med meg dem likevel da =P

    2. Du er ikke riktig god 😉 Ha ha ha, jeg holt på å dau’e av video’n din… Skrev jeg at du skulle dynke komfyren din i vann kanskje? Du skulle bløtlegge litt, hi hi. Men det er jo greit, det løste seg jo opp, og flekken er jo borte. Du er så flink! Kanskje du også kan bli husmor? Trur du hadde kledd det 🙂 Men du, hvor pokker kom den cd’en fra? Trudde ikke det var deg.. Hvor ble det av Queen og I want to break free? DET hadde kledd deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg