GOD SENMORGEN AYLAR!

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Det er onsdag, det er onsdag! Faktisk er det onskveld! Ikke onsdag! Hehe..

Ja, hei alle sammen, jeg har faktisk stått opp nå jeg. Satt oppe i hele natt og snakket stort og smått med min gode venninne Sara over msn fra cirka 23.30 til klokken 08.00 i dagtidlig. Tenker mye på hvordan det har gått for henne nå, siden hun skulle på skolen blant annet etterpå. Jeg la meg så og si klokken 08.00 etter at hun måtte gjøre seg klar på badet, og skulle snart sykle til skolen. Jeg var oppe igjen i to minutter i 12-tiden i ettermiddag for å pisse også la jeg meg igjen, hehe… Ikke bra.

Tok noen randomme bilder i natt mens vi snakket, hehe. Det var ikke det eneste randomme jeg gjorde, huff stakkars Sara, vet jeg sa og snakket om veldiiiiiigg mye random. Håper hun ikke har havnet i koma i løpet av dagen med alvorlige bihulebetennelser i øret og hodet på grunn av plagsomme meg :-O

Ønsker alle en god kveld videre, nå skal jeg fôre meg med frokost, faktisk.
Syns forresten at alle burde tatt å besøke bloggen hennes, klikk her for å sjekk ut Sara sin fantastiske blogg 🙂

Vi blogges!

6 kommentarer

Siste innlegg