HAPPINESS x3

Hell yeah! Har nå vært og sjekket posten, og visst faen er alle gode ting tre! Tre pakker lå der. Alle til meg!
To fra cdon, og en fra Darklands. I går mottok jeg en pakke fra cdon med 4 Marilyn Manson ting, som jeg skrev i går så manglet to ting fra den pakken, og en av de tingene kom altså i dag, så nå mangler jeg bare en ting fra den Marilyn-pakka, siden jeg bestilte 6 ting.

Her er den tingen som jeg fikk i dag fra Marilyn Manson-pakken fra cdon:


“Marilyn Manson – Lest we forget – The best of”. To cd`er, og en dvd! 🙂

Så den andre pakken fra cdon jeg fikk i dag:

Hele sesong 2 av “The Vampire diares”, Blu Ray! 🙂

Og sist, pakken fra Darklands:

Belte med lenker!

Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg har hatt akkurat slik belte før. Men dessverre var jeg uheldig på selveste 17. mai i år, da jeg satte meg på en benk utenfor Domus med noen venner. Da jeg reiste meg, gjorde jeg det litt for brått og noen av lenkene røk, siden jeg reiste meg alt for brått og lenkene satt fast mellom noen planker på den utebenken. Men denne gangen skal jeg være ytterst forsiktig, kan jeg love! 🙂 Elsker dette beltet dritmye! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har bestilt det igjen før nå…

Alle gode ting er 3 sies det, vel ikke helt tilfelle. For i dag er alle gode ting 4 minst, da teller jeg de 3 pakkene, pluss at superkule, dødsvakre og fantastiskmorsomme Sara har giddet å holde meg oppe på msn en stund i dag. Super jente, super venn! Kuleste 16-åringen sin det!

Enyway, nå er det The Vampire Diares-tid, og etterpå noen timer med Manson-musikk!
See yah!

Vi blogges!

En siste ting: sorry at blitsen ødelegger så mye i mange bilder…

10 kommentarer
    1. Alltid morsomt med pakker, bestilte litt musikk og en sesong med CSI fra cdon i går. Så gleder meg til den pakken kommer i posten. Du får kose deg med kjøpene! Ha en fin dag 🙂

    2. Kule saker og hei min beste venn:):)
      Jeg prøver å løsne på bloggskriveriet mitt, tror jeg har enslags sperre men skal få ut endel innlegg etterhvert, det hoper seg opp med ideer…men det er det med å få de ut på bloggen som er vanskelig for tiden, sånt som klær i ny og ne går jo, men jeg vil legge ut mer skikkelige innlegg også, ikke bare outfits.
      Tusen takk for den flotte kommentaren din og at du er på msn og sms innimellom:)
      Takknemlig for støtten din Andreas…du er et unikt menneske..
      Masse goklemmer fra meg til deg:):)

    3. Hei! Takk for kommentaren og fine ord. Du gjorde meg faktisk veldig glad!
      Kult du har din egen stil og tørr og stå for hvem du er. Ikke en feiging som gjør som alle andre. Kos deg med vampire diaries, (det eier) håper du får en fin kveld og at vi snakkes siden ^^
      (haha, ultrakjedeligspråk, men skrev nettopp et innlegg og er gått opp for energi, sorry)
      God natta 🙂

    4. Dentristelilledukken: Så beleilig å høre 🙂 Skjønner hva du mener med tom for energi, har det veldig selv etter å skrevet et lengre innlegg eller kommentar selv jeg.

      Og du, legg meg gjerne til på msn/skype eller noe om du trenger noen å snakke med. Er her jeg. Uansett om du vil snakke om “ingenting” eller “alltid” 🙂 Bryr meg om andre mennesker.

    5. Mira`s Gotiske Verden: Du er helt fantastisk unik og god du også Mira. Det har jeg sagt før, og Gud skal vite at du virkelig aldri skal få slutte å høre det. Er kjempetakknemlig for å ha deg i livet mitt min kjæreste bestevenn og storesøster.

      Skjønner hva du mener med sperre, som du ser så er ikke akkurat jeg så veldig fantasifull på bloggen for tiden heller. Blitt heller mer bilder av ting jeg har handlet på nettet og slikt i det siste. Er nesten i gråsonen av å bli en hverdagsblogg nå… 😛 Sliter med å finne temaer å skrive om, alt er liksom skrevet fra før.

      Liker bloggen din nå også jeg, outfits er bra det, så lenge det ikke er kjedelige a4-klær og DET ER IKKE NOE FARE når det gjelder deg! 🙂

      Kjempestolt over deg, håper og tenker på at du må bli frisk igjen hver dag. Vil ikke du skal forsvinne for meg. Kjempeglad i deg, og vil gi slipp på nesten alt jeg eier og har for å møte deg nå. Trykke deg vennlig inntil meg og gi deg en veldig varm klem. Er her for deg, og vet hva du mener og tenker om telefon nå, men er her uansett! Alltid <3 Klemklemklem! 🙂

    6. Tusen takk kjæreste Andreas, jeg er så glad du er til.
      Blir alltid litt bedre humør etter en melding fra deg:)
      Jeg har noen blogg ideer men klarer liksom ikke…eller orker ikke starte på dem, for det blir mer forseggjorte ting, ikke bare noe jeg slenger ut.
      Om meg er det ikke noe nytt å skrive om enda, vet det er noen som følger med på historien min fra bruddet med samboeren.
      Men det står stille, iallefall til mandag for da skal jeg muligens se på bolig. Hvis ikke flytter jeg til min bror så lenge.
      Det er så stillestående med alt i livet mitt akuratt nå, ingenting som skjer. Tomhet. Untatt at jeg kjenner meg dårligere, men skal snart inn på sykehus for sjekk iallefall.
      Kjempeglad i deg også min lillebror og jeg er også alltid her for deg:)
      Håper vi får til dette møtet snart også:)
      Masse masse klemmer fra Mirasøster:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg