FOOD FOR FRIENDLY MONEY

Blogget tidligere i dag om litt uvarierende kosthold med tanke på middagen. Har fra før av mer enn nok frokost i kjøle og fryseskapet, så har ikke fikset veldig mye mer frokost i dag. Men var på Kiwi for cirka to timer siden og fikk handlet litt, så nå skal denne karen komme seg litt mer på rett kjøl igjen, gir aldri opp. Det syns jeg heller ingen andre skal, generelt sett!


3 pakker Geisha grøtris. Grøt var noe jeg finn ambefalt av noen av dere leserne på innlegget mitt tidligere i kveld, billig disse pakkene her 🙂 Derfor jeg gikk for 3.


2 stk kanel, et must for meg på grøt sammen med sukker og smørr.


En pakke med 12 polarbrød i ekte hvete.


1 pakke vanlig ris. Har fra før en pakke til stående på kjøkkenbenken min, men greit med ektra, så man slipper å handle sjeldnere, ikke så glad i å handle mat og slik. Mye mer fun å shoppe klær, sko, sminke, film osv på nett! 🙂


2 bokser SPAGHETTI à la Capri. Et spørsmål, bør disse fryses ned i fryser, eller kan de fint stå i vanlig kjøleskaptemperatur noen dager uten at det får konsekvenser?


Alt i alt så endte prislappen på 188,90 og det er ikke så urimelig det. Kjekt med Kiwi-handel!

Men da fortsetter tv-kvelden på Tv2, hvis ikke jeg velger å se mer på “Vampire diares”-serien på Blu Ray som jeg fikk fra cdon denne uken. Ikke like bra som True Blood, men liker den serien også.

Ønsker alle sammen en veldig fin, hyggelig, vennlig, rolig, morsom, stevningsfull og trygg fredagskveld. Dere er alle sammen helt fantastisk gode mennesker, og ønsker dere alle alt godt. Klemmer til alle som vil ha!
Vi blogges!

6 kommentarer

Siste innlegg