KRYSTALKLAR STJERNEKRIG!

Jepp, i dag kom den endelig i postkassen min. Samleboksen med alle 6 Star Wars-filmene på Blu Ray, pluss 3 ekstra discer med 40 timer bonusmatrialle! 🙂
Er ikke sånn kjempestor Star Wars-fan må jeg innrømme, men greit å ha liksom. Hadde fra før alle seks på Dvd, men nå som disse filmene er kommet på Blu Ray i stede for så oppgraderer man! 🙂 Ga heller bort dvdene til broren min.

Film er altså noe av det jeg kan gjøre for å rømme fra virkeligheten. Hater virkeligheten, så jeg prøver å rømme mest mulig for å si det sånn. Hva gjør dere når dere distraherer dere fra virkeligheten? Hva gjør dere når dere virkelig slapper av, og koser dere? For meg er altså film blant noen av tingene, selv om jeg egentlig ikke ser så mye film heller lenger. Syns det er mye morsommere å sitte på dragenshule.no og andre rockete/gotiske butikker med mye klær og lignende, enn å se på film. Elsker å drømme meg bort med tanke på klær og slik jeg ønsker, klær og sminke og møbler med gotisk/rocka motiv <3 Love!


Tilsammen 9 DISCER, alle 6 filmene, pluss 3 discer bonusmatrialle 🙂


Bilde på innsiden av coveret 🙂


Også kveldens “STORE” spørsmål? Hvilket av disse 10 Star Wars-karakterene liker dere best?

1. Den onde keiseren Palpatine:

2. Anakin Skywalker / Darth Wader:

3. Han Solo

4. Jar Jar Binks:

5. Obi Wan Kenobi:

6. Yoda

7. Darth Maul

8. Padme:

9. C3po:

10. R2-D2

 

5 kommentarer
    1. jeg leser alt mulig rart…gud veit å mange forfattere jeg har i bokhyllene mine…men MANGE! er bla avhengi av å lese på senga for å få sove…det er min sovemedesin..null bok er lik null søvn! også er jeg skikkelig filmjente! godt å koble av med film eller overnevnte når dagen har vært lang og hue går i spinn..en annen ting jeg har er mine dyr…enkelte dager er jeg mer i stallen enn jeg er inne..der får jeg space og avbrekk og MASSE ubetinget kjærlighet 😀

    2. Send over noen av lost-sesongene dine ! hihi (: har bare 1,2,3 skjønner du :p
      Kjempe godt å se deg igjen! blir så glad hver gang jeg ser deg, virkelig (: You make my day.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg