ENGLENES MINNE OM KJÆRLIGHETEN

Sliter fortsatt litt med kjedsomhet, har nettopp prøvd å skrive en vits om to engler som jeg håper dere vil lese, har litt mørk humor, hehe 😛
Skrevet den selv, og setter pris på om vist noen vil kopiere den, at dere spørr om lov først…:


Englene
To engler satt på en grå sky, en regnværs dag og tenkte tilbake på livet.
Etter en stund sa den langhårete engelen til den andre.

“Hva er ditt mest ekstreme minne fra livet?”

Den andre engelen tenkte seg om i noen sekunder og svarte:
“Det må være da jeg falt pladask for en mann”
“Hva skjedde så?”
“Siden jeg var alene med han på en stor feriebåt da, og ingen av oss kunne svømme… Jeg druknet”

En stund senere sier den korthårede engelen:
“Men hva med ditt mest ekstreme minne fra livet?”
“Hm. Det må være da en mann tok hjertet mitt”.
“Hva skjedde så?”
“Jeg døde”….


Håper dere liker den, og at dere alle før en finfin og trivelig mandagskveld 🙂
VI BLOGGES!

6 kommentarer
    1. Fin fin:D men kn jeg få si noe til deg uten at du tar deg nær av det?designet ditt er kjempe kult men er vansklig og konsentrere seg om lesingen med bakgrunnen du har på innleggene:(
      Stor klem fra ADHD venninna di som ikke klarer og konsentrere seg med prikker i bakgrunn hihi

    2. mybabygirl: Du har helt rett, har nå for første gang lest på bloggen min selv etter den gråe metal-bakrunnen, og du er ikke den eneste, har derfor gjort om på det nå. Gidder du å lese ett eller annet på bloggen min, helt random og gi ny tilbakemelding?

      Kan også hende jeg igjen gjør om på flere ting, syns designet generelt er litt “2 much” her og nå.

      Hehe.
      Klem fra meg.

    3. Jeg synes det var mere vakkert enn morsomt. (ment som et stort komplemang) det er veldig bra skrevet ♥
      Jeg kunne gjerne tenkt meg å legge den ut på min blogg, med henvisning til din blogg så klart ?
      Bildet er også nydelig, hvor har du fått det fra ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg