STOPP, OG PANT!

Fant nettopp ut at det kunne være seg en ide å kanskje ta med et parr bæreposer ut på tur.
Nei, altså… Jeg har ikke til vane å lufte bæreposene mine som om det var en hund, men nå er det sånn at jeg har en del brus, og energidrikker på boks og flasker. 63 bokser og flasker til sammen har jeg, hvor 39 av dem er Redbull, 5 store Redd Bull-bokser og 34 små.

Tenkte EGENTLIG å samle til jeg fikk 100 bokser/flasker, men det tar bare for mye plass på rommet, får ikke lov å ha det på andre steder når jeg enda ikke bor alene heller, hehehe…


(Alt sett fra venstre-siden :-P)


(Alt sett fra høyre-siden :-p)


(Alt sammen sett ovenifra)

Jaja, vet 63 ikke er så mye, og alt det der, er bare at jeg gidder ikke å samle på sånt i oventrevelt tall. Hehe.
Er en utålmodig fyr jeg uansett, så.. Hehe.

Men da skal jeg ut og pante.x63 jeg 🙂
I BLOOGGES!

10 kommentarer

Siste innlegg