“Bitch Slap” og “Tomme Tønner 2”!


Fikk en pakke i posten i dag, fra platekompaniet. Hadde vist lovet her om dagen å fortelle hvilke fire filmer jeg bestilte sist gang, og for dere som vil vite det så fikk jeg i dag “Bitch Slap”, “Tomme Tønner 2” og “Doomsday” på Blu Ray, samt “Silent hill” på dvd, sistnevnte hadde jeg egentlig fra før, men ga den bort til en venninne, hehe.
“Doomsday” hadde jeg fra før på dvd, men greit å oppgradere til BD-formatet 😉

Vil på det sterkeste ambefale Bitch Slap og Tomme Tønner 2!  Er litt lat i dag, så gidder ikke skrive stort om filmene, men kan si så mye som at ingen av filmene egentlig har spessiel sterk/tykk story, men mer vold, vitser for de mer spessielle, sex, blod and rockn roll. Slik ungdommen lika! Hehe, ønsker dere alle en superkveld videre, kyss og klem til spessielt interesserte! 😛

VI BLOGGES!


#bitchslap #tommetønner #tommetønner2 #film #humor #norskfilm #action #splatter #vold #videovold #doomsday #bluray #fysiskfilm #silenthill #kristofferjoner #kimbodnia #jennyskavlan

6 kommentarer
    1. Poenget med å samle på filmer egentlig a? Iallefall, og oppdatere til BD?
      “Samla” før jeg også, men det har jeg slutta med kan man si. Er det en film jeg vet jeg vil se fler ganger, så kjøper jeg den, men ikke for å bare ha filmer som ligger å støver ned bare for å skryte til andre. (Selvom jeg har mer enn nok skryte antall allerede) 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg