….. ER DØD, LENGE LEVE ……! :p

I helga klarte jeg å ødelegge et av cirka 5-8 solbriller jeg har, faktisk mine favorittsolbriller som jeg la meg oppå under innspilling av en filmscene 😛

Så i dag, fikk jeg lønn, og kjøpte meg nye solbriller på Shell i Oppdal! 😀

Har ikke giddet å fjerne den dingsen som lappen hang på enda 😛

Skjønner at dere syns det er teit at jeg måtte kjøpe nye solbriller igjen i dag, med tanke på at jeg fremdeles har 5-7 andre, men har bestemt meg av en ukjent grunn for å alltid ha et minium antall briller, og det antallet ble ett for lite da mine favoritter “døde”. R.I.P

Ellers har jeg brukt opp nesten alle pengene jeg fikk i dag på å laste ned noen album fra Itunes til Ipoden min, samt bloggshouting av 5 tidligere innlegg jeg ikke har fått shouta før nå, samt bestilt noen nye filmer til samlinga, hvilken kan jeg vise når pakken fra platekompaniet.no kommer…

Jaaaa, jævla kjedelig innlegg i dag i motsetning til de siste dagene…
Har til og med tatt bilde av talerkenen min nå nettopp for å vise at jeg har spist lasagne til middag i dag…. Og litt smørbukk…

Og ikke nok med det, jeg har faenmeg tatt bilder nede på kjøkkenet i kveld, nå nettopp mens jeg kokte meg en kopp med “sove”-te; ;P


(Slik ser alså min favoritte for tiden ut)


(Alltid fasinerende spennende å se at det kommer vann fra en VANNKRAN!)


(For ikke å snakke om gleden av å trykke-ut sukketter i en kopp mens man venter på at vannet skal koke ferdig)


(Og hva er vel te uten tepulveret? :P)


(og selve orgasme-øyeblikket; å helle vann i tekoppen, wooowwwwww!!!!! :-D)

Sorry, kjeder meg litt, bør vel heller bruke energi på å lete etter husnøkkelen min før jeg drar på jobb, en trimtur og filming igjen i morra. Men te drikker jeg altså først 😛

Og by the way, slik ser altså min litt barnslige matboks ut, som jeg bruker på jobben (jobber i posten onsdager og torsdager fra 8-14 på Oppdal, så da vet dere det åååååå):

Æeh, beklager et noe kjedelig og veldig meningsløst innlegg. Eller spam, som det heter på fagspråket.
Hater selv å lese om hva andre spiser til frokost også videre, måtte bare i kveld! 😛

God natt alle sammen som fortsatt gidder å ta turen innom, velkommen tilbake!
VI BLOGGES! 😉

9 kommentarer

Siste innlegg