HOTEL CÆSAR-VHS-SAMLINGA MI :p

Kjeder meg litt her og nå, så tenkte jeg skulle knipse et bilde av noe så sært som vhs-samlinga jeg har samlet sammen en gang i tiden, 8-10 episoder på hver kassett.

Samler ikke nå lenger, siden jeg ikke har kanaler på tven min, ser alt på nett heretter nå 🙂
Halvparten er her hos mamma, resten hos fattern…

Da tror jeg at jeg skal sette meg ned og tegne en ny venninne av meg, model fra California og greier 😉 Det vil si, etter jeg har sett ferdig dagens Hotel Cæsar-episode på nett tv!

VI BLOGGES!

4 kommentarer
    1. Hei er du intressert i og selge disse filmene isåfall send meg en melding på 90690364 🙂
      kan gi deg 500kroner inkludert frakt ?

    2. Fredrik virtanen: Hmm, skal tenke på det. Men frister mest å beholde de selv. Særlig siden det er så usikkert hva som vil skje med de episodene som finnes på Sumo etter at siste episode er vist.

    3. fra hvilken sessonger er dette? er svein med? er villig til gi 800kr + frakt om svein er med 🙂

    4. Fredrik virtanen: Det er fra den sesongen Jens August og Eva giftet seg, til den tiden hvor Hove var med.

      + De fem-sju første sesongene, tror jeg. Men beklager, ikke interessert i å selge de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg