Colakaker, eple og sitronyoghurt (frokosten min)

Vet jeg skrev seneste i går at jeg ble fraværende noen dager, på grunn av depresjon, og selv og sorgen og smertene mine ikke akkurat er over, har jeg i løpet av en veldig lang og enda en våken natt bestemt meg for at uansett hvor lei meg jeg er så bør jeg ikke stoppe opp livet og stenge meg inne…
Var nettopp nedenunder (rommet mitt er øverst i leiligheten), for å lage meg frokost på kjøkkenet. Det førte jeg gjorde var å mikse meg et glass med å blandesolbærsirup-saft med faris. Deretter, TEEENKTE jeg å lage meg noen brødskiver, så fort at det var nesten ikke igjen, og da jeg skulle til å ta meg noen fikk jeg beskjed fra mamma om at jeg ikke FIKK ta brødskivene, fordi de skal søsknene mine ha med på skolen i dag. (Jeg går verken skole eller jobb på fredager…)…
Så da måtte jeg leke oppfinnsom, litt MacGyver, og her er løsningen på dagens frokost….:

(ikke akkurat drømmefrokosten på en dag mann er deprimert, og noe dårlig matlyst)

23 colakaker, et eple og en sitrunyoghurt 😛 Blir neppe mett av det, spessielt siden alt jeg orket og klarte å spise i går bare var 3 brødskiver med Nugatti… Sliter med å få i meg mat for tiden etter at jeg fikk vite at minst 3 gode venner flytter fra bygda for godt i år… Tar slikt litt tungt, livredd for å ende opp alene i denne sladrebygda kalt Oppdal…

3 kommentarer

Siste innlegg