DRAGENS HULE

For noen dager siden bestilte jeg 3 t-skjorter fra Dragenshule.no. 2 like i xl-størrelse til meg selv og en annen i small-størrelse til ei venninne av meg. Onsdag 2. februar fikk jeg e-post om at pakken var på vei, men nå er det onsdag og har ikke fått pakken enda 🙁 Jeg og min venninne begynner å bli utålmodige…

Flere som har erfaring fra dragenshule om at det tar tid fra den er sendt til mottat?

Denne bestilte jeg til meg selv, 2 stykk i xl, tok de 2 siste i xl:-D:

Og denne jeg jeg fiksa til ei venninne av meg i small:

Hva dere syns? 😀
VI BLOGGES, KOZ OG KLEMZ *nattaklem til alle som vil ha, noen tilbake?*

6 kommentarer
    1. hei hei :O)
      jeg handler ofte hos dragenshule og har aldri opplevd at det har tatt mer enn 3 dager fra jeg har bestilt ting til de har kommet. kule t skjorter btw 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg