Best friends are forever

Fikk akkurat lyst til å skrive litt om mine beste venner. Har perr dags dato 11 bestevenner i livet, folk jeg er utrolig glad i, og vil beskytte og ta godt vare på for evig og alltid.

Her ser dere 3 av dem, har dessverre bare bilde av meg selv og 3 av 11 av mine beste venner for øyeblikket, alle bildene er tatt for snart ett år siden, altså i sommer:


Meg og Elin 🙂


Meg og Rune 🙂


Meg og Ann Kristin 🙂

Hadde en utrolig tung og vond deprisjon i fjor, og hadde det ikke vært for spessielt de 11 bestevennene mine så vet jeg nesten ikke om jeg hadde levd i dag for å være ærlig.

Vennene sine skal mann ta godt vare på, støtte, hjelpe og tilbringe tid med mest mulig. Mitt budskap i dag er ta godt vare på de rundt deg, gi dem kjærlighet, hjelp og støtte i livet! Du vet aldri helt hvor lenge du har dem på jorden!

Utrolig glad i dere;

Rune <3
Deg har jeg kjent siden ungdomskolen snart 8 år nå! Kommer aldri til å glemme alle de gangene vi har diskutert alt fra film til sure sokker. Du har alltid vært en av de som har vært lettest å ha med å gjøre generelt med tanke på filmingen i 5 år, du har nesten aldri kommet for sent, du har vært utrolig god til å komme med egne innspill, ideer og tanker og du sier virkelig i fra vist det er noe du ikke liker, noe som aldri har hendt. Hehe. Du er SYKT forståelsesfull, snill og omtenksom, du har et utrolig stort hjerte. Du er en jævel å spille mot i tv-spill, har en del å ta igjen der, både når det kommer til skyting og bilkjøring. Lol. Tusen takk for 8 sykt gode og trofaste år. Utrolig glad i deg! 3

Helene <3
Selv om du er av de vennene jeg har kjent i kortest tid så er du likevel blitt desidert blant de jeg har best og oftest kontakt med. Kan ikke få sagt hvor glad jeg ble den gangen jeg slet med mitt i høst, da du sendte meg den mailen du sendte. Rart å tenke på at jeg har hatt deg tilfeldig på msn lista mi i 4 år uten at vi har snakket sammen før i slutten av i høst. Du er asolutt den jeg har snakket mest med den siste tiden, 6 timer videochat foreksempel er ikke akkurat noe jeg gidder med hvem som helst. Du skal også vite at jeg elsker bloggen din, er innom og sjekker flere ganger om dagen, er rett og slett blitt fan av bloggen din og deg! Du er så utrolig snill, morsom, smart og original. Gleder meg helt vilt til vi skal møtes in the real world utenfor nettet, forhåpentlig vis i påsken! Utrolig glad i deg! <3

Elin/Chevy <3:
Chevy, du er uten tvil den kuleste voksne personen som finnes i hele verden. Du har en syk form for humor, du bryr deg masse om at andre skal ha det bra, du er fantastisk sporty og modig, nærmest litt gal (på en positiv måte), og du skal vite at jeg setter stor pris på at jeg i løpet av fjoråret fikk møte deg og bli en av dine venner. Du er et fantastisk menneske å snakke med, gleder meg masse til vår og sommer nå til det blir mulighet for at vi kan gå noen trimturer igjen en gang du har tid og lyst igjen. Digger å se film med deg, selv når du nærmest setter hjertet i halsen på meg når du av og til setter i med et hyl når vi ser skrekk sammen hehe! Tusen takk for de gangene du har tatt meg inn i varmen de gangene jeg har vært utafor og trengt en god venn å snakke med, kommer aldri til å glemme hvor mye morro vi har hatt på såpass kort tid. Utrolig glad i deg! <3

Ann Kristin <3:
Du er uten tvil det mest rocka mennesket på din alder som lever her i Oppdal. Du har en FORFERDIGELIG GOD smak innen klær og musikk. Sagt det før, jeg rett og slett elsker stilen din. Du har også en utrolig form for fantasi og humor. Og du er fordømt god til å tegne tegninger som viser godt hvem du er med din fantasi og utråling. Husker godt de gangene du var på besøk til meg, spessielt da vi gikk barneskolen sammen, for ikke å snakke om de siste samtalene vi har hatt i år og i fjor!!! 😀 Utrolig glad i deg! <3

Malin <3:
Du er en av de flere vennene jeg ikke har kjent så veldig lenge, men likevel snakket en god del med i de siste ukene. Er en stor ære å ha fått blitt kjent med deg, fått lov til å tegne deg og snakke med deg. Du er et utrolig varmt og godt medmenneske, som virkelig vil det beste for folk rundt deg. Du er ærlig, åpen og veldig lett å prate med. Rett og slett umulig å ikke bli fort glad i. Synes også det er utrolig kult at du også digger skrekkfilmer og at du også er en GTA-fan, selv om det bare er snakk om San Andreas, men digg med retro også 🙂 Elsker smaken og klesstilen din, også musikkstilen din har jeg stor respekt for. Tusen takk for at du vil være en av mine venner, gleder meg til vi eventuelt kan se en film eller noe en dag. Utrolig glad i deg! <3

Ingrid <3:
Ingrid, dette vet jeg du har fått høre en del ganger, men ikke tro at jeg skal slutte med det: Jeg elsker bildene dine, du er en fantastisk original, nytenkende og kreativ fotograf. Med tanke på din alder, og dine evner og kunnskaper så har du virkelig en flott fremtid i vente om du skulle ønske å tjene penger og jobbe med dette en eller annen gang. Du er også utrolig rettferdig og snill, du vil ikke at noen skal ha det vondt, og du rekker frem en vennlig hånd når det trengs. Du står for det du mener, og er en veldig ærlig og varmhjertet person som jeg er utrolig glad for å få lov å kalle en venn. Gleder meg til sommeren igjen da jeg håper at det blir rom for flere gåturer, du er som sagt utrolig god å snakke med ting og tang om, har også vært morsomt å være “barnevakten” din, hehe 🙂 Utrolig glad i deg! <3

Kim Edward <3:
Deg har jeg akkurat som Helene dessverre ikke møtt utenfor nettet. Men gud bedre så mange, kule og gode samtaler vi har hatt i 5-6 år over facebook og msn nå. Før snakket vi en del om Hotel Cæsar og film, og nå veldig generelle ting 🙂 Du er fordømt ærlig, rettferdig, tøff og snill. Du har utrolig originale meninger og syn på eventuelle problemløsninger som er fantastisk gode! Må også takke for alle de gangene du har hjulpet meg å laste ned sanger for meg, og jeg er glad for at jeg har fått hjulpet deg noen ganger også når du har trengt det. Gleder meg masse til nye samtaler vi skal ha fremover. Utrolig glad i deg! <3

Pia <3:
Først og fremst, tusen takk for alle morsomme samtaler vi har hatt både på det seriøste og mindre seriøste plan. Du er utrolig morsom og god å prate med om litt av hvert. Er veldig glad for at du har giddet å bli med i en av filmene mine, håper virkelig at du vil bli med i flere filmer i løpet av året, du inponerer veldig! Du er også fantastisk til å blogge, prøver å sjekke ut bloggen din hver dag, selv om det er en stund siden du skrev sist nå. Litt irriterende at du har slått meg et par ganger for mye i diversje msn-utfordringer, men pytt pytt. Hihi. Utrolig glad i deg! <3

Linda <3:
Kjempesnill og trofast venninne som jeg er kjempeglad i, og glad for å ha blitt så godt kjent med, du er en kjempegod skuespiller, en kjempeflink sangerinne, og veldig god venn å ha. Du er også sykt god til å tegne. Du bryr deg virkelig om andres beste, og er veldig smart og vennlig. Utrolig glad i deg! <3

Ragnar Johan <3:
Først og fremst, tusen takk for at jeg fikk den store æren å lage reklame film for Trønder Team siden din. Du har vært fantastisk å jobbe med, du har vært klar på dine ønsker, og samtidlig vært veldig åpen for at jeg kunne komme med egne synspunkt og muligheten til å endre på noe. Jeg har også funnet fort ut at jeg kan komme på døra di vist jeg trenger å snakke med noen, du har en fantastisk original og smart metode å hjelpe folk med vanskeligheter. Og det setter jeg stor pris på. Du har også fantastisk god humor, du er kanskje den jeg har ledd best med de siste ukene! Utrolig glad i deg! <3

Victoria <3:
Om du ikke er det, så er du i hvertfall blant de absolutt modigste personene jeg har møtt når det kommer til å være dønn ærlig og si ting som det er. Ærlighet og åpenhet er utrolig viktige og gode egenskaper. Du er fantastisk omtenksom og snill, veldig god til å spille på film, for ikke å snakke om å komme med gode replikker og innspill. Har vært en stor glede å sett på film sammen med deg, og håper ikke det er så lenge til vi møtes. Alt for lenge siden sist nå syns jeg. Utrolig glad i deg! <3

Tørris <3:
Siden du er min bror er du udiskutabelt den vennen jeg har kjent og hatt lengst i livet. Du kan som alle andre småsøsken være noe irriterende, men likevel er du den snilleste og flotteste lillebroren jeg kunne fått i livet. Du vet jeg digger å se film med deg, og beklager vist du syns jeg maser litt for ofte på deg om du vil bli med å se en film eller spille et tv-spill, hehe. Du er veldig ærlig og fantastisk snill, og du er veldig moden på riktig måte med tanke på alderen du er i. Du har en humor som ikke fins i nærheten av hos noen som helst andre, den er fantastisk teit, og det liker jeg! Tusen takk for at du er min bror, og bestevenn! Utrolig glad i deg! <3

TIL DERE ALLE 12: Merk dere at rekkefølgen er skrevet tilfeldig og at for meg er dere alle sammen best på hver sin måte. Dere kan alltid komme til meg, jeg vil alltid stille opp best mulig for dere alle, for jeg er så utrolig glad i dere, og vil at dere skal ha det bra hele tiden. ELSKER DERE! Og det mener jeg!

Vil også si til alle dere andre kjempegode vennene jeg har som ikke er nevnt her, utrolig glad i dere også, det må aldri tviles på! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg