Fastfood på en TIRSDAG??

Tirsdag, 4. desember. kl. 05.15:

Ja og sånn går no dagan.. Nei altså, tanken var jo at jeg nå skulle sitte her i sofaen og fôre meg selv med noen pizza-greier. For jeg hadde faktisk skrudd på ovnen for en halvtime siden. Greia er bare at.. Det var kun lyset jeg hadde slått på. Selve varmen, som pleier å være en nokså vesentlig del ved matlaging, hadde jeg nemlig “glemt”. Så nå ser det ut som jeg bare får vente enda en liten halvtime.

Jeg kunne godt bare ha vendt tilbake til Red Dead 2 nå, men vet dere hva? Plutselig begynte jeg å savne de elskverdige bloggleserne mine igjen, så da bestemte jeg meg for at jeg heller for at jeg skulle skrive dette lille innlegget, sånn for å gi dere nok et lite livstegn xD

Flere som “sliter” med alzheimers bright? xD

5 kommentarer
    1. Lola: Oi!! Jeg hadde helt ærlig ikke trodd jeg skulle få noe særlig med kommentarer i hele tatt på dette innlegget faktisk, spesielt IKKE på denne tiden av døgnet! ^^ Fantastisk, hehe 😀

    2. Hadde jeg fått et måltid for hver gang jeg glemte varmen på ovnene hadde jeg sjeldent trengt å lage middag selv 😛 ha ha
      Hvordan går det forresten med vegetar-opplegget? Var ikke du veldig flink en periode, eller om du bare er veldig flink og spiser mye vegetar all over? 🙂 Jeg prøver å spise vegetar så ofte som mulig, men det er ikke så lett nr man har en i huset som syns det er fryktelig teit 😛 ha ha

    3. Elevele: Du, den første setningen der likte jeg såpass godt nå at jeg utfordrer deg i skrivende stund til å sette den som din nye Facebook-status! ^^

      Når det kommer til spise-mindre-kjøtt-men-gjerne-også-andre-ting-fra-dyr-prosjektet mitt så er det fortsatt noe jeg selv er ganske stolt av. Jeg har ikke noen plan om å bli 100% vegetarianer, ihvertfall ikke enda. Men det jeg derimot har vært og fremdeles anser meg selv som ganske god på er å oftere velge veggis-utgaver av ting, fremfor ekte kjøtt. I kjøleskapet mitt akkurat nå har jeg blant annet to pakker med veggis-kjøttdeig, bare for å nevne noe.

      Også på godisfronten har det skjedd ting. For før var jeg usaklig glad i f.eks den Stjernemixen fra Haribo. Men nå for tiden kjøper jeg meg heller litt sjokolade, og en småpose med nøtter, tørket frukt og rosiner 🙂 Så det går fremover 🙂

    4. Ha ha ha … Will do 😛
      Så bra 😀 Jeg prøver å gjøre det samme, men det er enklest når det kun er jeg som skal spise 😛 Men jeg har vegetarnuggets i fryseren- de er kjempegode! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg