NUFF SAID! :-D

Jeg antar at de aller, aller fleste av dere kjenner til den svimlende og DEILIGE følelsen av å lenge ha jobbet med noe, kanskje lenge nok til at du har klart å bli litt lei, men så omsider etter å ha nesten gitt litt opp alt sammen samtlige ganger, ja så har du omsider oppnådd målet ditt og du kan herved leve livet ditt videre lykkelig vitende om at du faktisk GREIDE DET til slutt!!

Jeg har så til de grader den følelsen akkurat nå. For helt siden Play Station Store tjuv-startet Black Friday forrige helg, ja så er det stort sett det siste Spider-Man-spillet det har gått i nå når jeg ikke har prioritert bloggen, oppvasken, eller andre småting her hjemme. Og i kveld har jeg ENDELIG klart å slå kloa i den lenge etterlengtede platina-trofeen – altså den belønningen man gjerne får etter man har gjort absolutt ALT som er å gjøre av stort i smått i et spill.

En amazing følelse så absolutt, men samtidig så må jeg også innrømme at jeg føler meg litt tom nå. For det er jo som sagt dette jeg har viet tiden og sjela mi til i flere dager på rad nå så og si, og nå er jeg plutselig ferdig.. Så jo, det føles litt rart også, det skal jeg ikke nekte for. Men jeg er først og fremst stolt, og GLAD. Glad og stolt for at jeg fikk det til, at jeg faktisk gjennomførte det, at jeg ikke ga opp, selv om jeg ved flere anledninger så smått var innom tanken.

Har dere fullført noen spill 100%?

4 kommentarer
    1. Dette spillet hørtes spennende ut, men jeg har ikke tid til å spille akkurat nå! Har eksamen i morgen, og etter det må jeg lese til de to siste eksamenene mine. 🙂 Jeg skal prøve å få slappet mye av i ferien. Ferie den 12.desember ^^ Jippi!!!!! 😀 Klem til deg

    2. samfunnet: Absolutt et spill jeg kan anbefale om man liker spill med litt action, humor, fart og spenning. Og ja, så er det heller ikke akkurat noen bakdel om man fra før av liker Spider-Man litt, men slik jeg ser det så er ikke det en nødvendighet, selv om det altså hjelper.

    3. Har fullført spill 100% før men det er ikke mange, ofte føler jeg fortsatt at noe mangler når jeg gjør det.. så er skeptisk til å fullføre alt lenger.. Men det føles ekstremt godt der og da

    4. Dark Elf: Aha, ja, jeg har ikke platina/ 100% i sånn supermange spill jeg heller. De aller fleste jeg har det på til nå er som regel Lego eller Telltale-spill, og det føler jeg nesten ikke telles, hvis du skjønner xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg