Men om litt er iskaffen klar!

Tirsdag 20. november, klokken 09.40:

Ja, så var det på`n igjen. Hvem skulle tro at jeg var oppe fra sengen igjen allerede? Ikke jeg ihvertfall. I følge Instagram så er det nemlig litt over fire timer siden jeg la meg i natt. Jepp, det aller siste jeg gjorde før jeg gikk til sengs etter at jeg hadde pusset tenner og plugget inn øreproppene, var nemlig å legge ut noen såpete greier til Instagram – men da jeg våknet igjen i dag tidlig så var jeg nærmest helt sikker på at det var blitt kveld igjen. At klokka ihvertfall var passert 16 eller noe, og at jeg nok en gang hadde klart å sove 12 timer, slå av alarmen i søvne, og totalt glemme det etterpå.

Men heldigvis, og kanskje litt dessverre, så var klokken altså ikke så mye. Så jeg bestemte meg for å stå opp igjen, selv om jeg ikke har fått sovet 7-8 timer slik jeg egentlig kanskje burde ha gjort. Vel, kanskje jeg faktisk hadde fått til det hvis det ikke hadde vært for den ene iskaffen jeg bælmet i meg sånn ikke kjempelenge før leggetid. Enyways, nå er jeg altså oppe igjen. Og.. Det er så MYE jeg har lyst til å få til før det omsider er blitt kveld og natt igjen.

Som jeg “så smått” “hintet til” (eller ikke?) her om dagen så har jeg akkurat slått kloa i en rekke ganske så svære spill som jeg for det meste har gledet meg til å spille i hele år. Og spillet jeg har valgt å starte med er det nye Spider-Man-spillet som jeg nå liker ganske så godt. Og etter min mening er dette utvilsomt det beste superhelt-spillet som er blitt laget! Bedre enn Batman Arkham-spillene? Vel nei, ikke etter min mening. Men nå anser jeg heller ikke Batman som noen superhelt da han blant annet ikke har noen overnaturlige superkrefter, og DESSUTEN er han igrunn mer en antihelt enn en helt?! Det er ihvertfall hva jeg alltid har ment og følt. Men føl dere fri til å komme med motargumentasjoner i kommentarfeltet – jeg tar i mot med både vinger og klør.

Men ja.. Og nå skal jeg for et lite øyeblikk bli litt alvorlig igjen (i likhet med en viss fyr jeg akkurat krediterte). Jeg kan virkelig ikke huske sist jeg følte at jeg hadde så mye å gjøre, og så liten tid som det jeg har nå. Greit, jeg bør sikkert passe meg litt med hva jeg sier nå, jeg som er 110% ufør, og basically kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil, og likevel ikke gå rundt og bekymre meg for det økonomiske og den slags, men.. Jeg vet virkelig IKKE hvor jeg skal gjøre av meg for tiden. For en ting er at det er så sinnsjukt mange spill som jeg nå egentlig bare vil spille og spille og spille. Men greia er at hvis jeg først og fremst skal prioritere det nå til jeg blir “ferdig” med alle spillene jeg kjøpte i helgen, ja så kommer det neppe til å komme ut noe særlig her inne (eller noen andre steder for den del) på ihvertfall, tre-fire år.. Okei, mulig jeg overdrev litt nå, men bare litt.

Ja, også er det så fette mange serier jeg har så lyst til å få med meg. Så mange filmer jeg har lyst til å se. Men så er det fremdeles OGSÅ så unevnelig mange videoer jeg har lyst til å filme, så mange blogginnlegg jeg enda har lyst til å skrive. Og samtidig blir ikke akkurat jeg og mine venner og bekjente yngre etterhvert som tiden bare går og går heller. Og særlig etter at jeg fikk en meget stygg påminnelse for noen år siden om at det er ikke nødvendigvis alle som dør gammel og grå, ja så har jeg blitt ekstra varsom på hvor verdifull tiden vår her på jorden faktisk er..

Og igjen – jeg vet rett og slett ikke helt nå hvordan jeg skal håndtere den best mulig. Jeg antar at jeg får bare prøve å gjøre mitt aller beste, dag for dag, også får jeg ihvertfall forsøke å ikke se meg alt for mye tilbake og tenke på hvordan ting den gang da KUNNE ha vært. For livet, det skjer nå! <3

Velkommen til mitt lille luksus-mareritt! :-O

6 kommentarer
    1. Du kommer til å klare deg veldig fint!!!! Det er som du allerede sier og jeg har sagt det før til deg at det er bare å gjøre sitt beste, og det er ikke noe mer man får gjort med det. Masse lykke til med valgene dine. Klem ^^

    2. Ja – livet; det skjer NÅ ^^
      Du er altså SÅ god til/bra på å formulere deg, og skrive!
      Det er digg med en iskaffe iblant. Jeg foretrekker den Cappucino-varianten.
      Ha en fortsatt fin kveld (:

    3. landspartiet: Jepp! Og tusen, tusen takk. Noen ganger (men bare noen ganger) føler jeg nesten at jeg får komplementer fra dere lesere som rett og slett er for gode til at det egentlig er fortjent 😮

      Ja, Cappucino er favoritten min også, selv om jeg kan fint drikke hva som helst av det andre som finnes også. Mocca, juleutgavene, etc, etc.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg