27, ufør og hard: 30 private spørsmål & svar

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?
At jeg helst bare vil bli ferdig med å vaske meg, pusse tenner og diverse så jeg kan fortsette med livet fortest faen!.. xD

2. Hvem tenker du på akkurat nå?
At jeg er kinda litt hårney.. Please give me a call of duty!

3. Bryr du om hva andre syns om deg?
Det gamle løgnaktige svaret mitt var engang nei, mitt nye, moderne og ÆRLIGE svar er.. Tja.

4. Hva tiltrekker deg ved det motsatte kjønn?
Varm personlighet, en litt gæern, men god attitude, og cardigans <3

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din?
Noen fra Landsforeningen for hjerte- og lungesyke.. Er stort sett bare slike telefoner jeg får per dags date. Emneknagg: forevah alone.

sex. Hvem liker du ikke spesielt mye om dagen?
EU-mannen, en mann jeg ikke bør beskrive noe ytterligere her inne, og en til jeg heller ikke bør beskrive noe særlig nærmere her i det offentlige vegg-til-vegg-til-vegg-til-vegg 😮

007. Hva har du på deg?
Jeg er på beklageligvis ganske påkledd – neste spørsmål!

brille-slange. Hvordan hilser du på folk?
“Heeeiii”.. *okei, prøv å ikke vær for klein nå*.. “Så – hva syns du om den nye Grandiosa-julekalenderen egentlig?”

sex opp-ned. Hvilket merke er det på skoene dine?
De er sorte og møkkete og DET er alt dere trenger å vite for i dag!

10. Mye penger og lite venner eller lite penger og mange venner?
Definitivt det første. Foretrekker kvalitetsvenner, mens pengene derimot kan godt være av kvantitet. Det gjør meg noe, for å si det sånn 😉

tvillingene. Hvem digger du aller mest om dagen?
Laken-tufsa!! :`-o

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i?
Den med minst flekker i, så klart!

13. Hva gjorde du rundt midnatt for to dager siden?
Sikkert det kjedeligste svaret så langt, men da tror jeg facktisk at jeg sov.

fjortiss. Hva står det i den siste sms-en i inboksen din?
Vil ikke gå i de alt for store detaljene om hva som sto ordrett, men kan si såpass som at det var en slags “bekymringsmelding” fra noen i mine næreste relasjoner som lurte litt på om det hadde bekket litt over for meg etter at jeg først hadde klart å sendt en meget klønete sms til denne vedkommende som.. Kanskje helst skulle vært sendt til noen andre, det kan meget godt være xD

15. Hvem er den siste personen du så i dag?
Det var muligens det peneste vesenet som jobber på Remaen her i skrivende stund.

lovlig ung. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?
“Faktisk”.. “I”.. “See”.. “Aha”.. “Ikke for å ******* *******, men..”

17. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det?
Det tror jeg muligens var ei meget manipulerende, halv-psykotisk psycho-klikkings fra Sørlandet for sånn typ.. 7-8 år siden?

myndig.Hva er det første du gjør når du er alene hjemme? 
Når jeg først ikke har kjæreste, eller alle de hyppige og stadige overfylte festene mine som ALLTID tar fullstendig av, tenker du på?

19. Hvem var den siste du hadde sex med?
Noen fra Sarpsborg, kanskje? *lurt tenkefjes*

20. Har noen av vennene dine sviktet deg?
Hvert år, hver dag, hele tiden. Neida, joda, kanskje.

21. Din favorittalder i livet så langt?
Det tror jeg vi må komme tilbake til når kabalen er lagt.

22. Hvem er din verste fiende?
Han du trolig har i tankene akkurat nå.

23. Hva har du som skjermbilde på Pc/Mac?
Ei dame som er sånn passe død i blikket etter å ha fått i seg noe rart med noe attåt.

jack bauer. Hva er det siste du sa til noen i dag?
“Hade?”

25. Velg mellom en million kroner og evnen til å fly.
Evnen til å fly – så kan jeg fly etter pengene mine når de er i ferd med å fly fra meg!

26. Liker du noen?
Jeg har noen få utvalgte jeg helst ser ikke ruller inni den gule kinder-ballen forså å lukke den igjen med det aller, aller første, ja.

**. Siste sangen du hørte på?
Åhh!! Nå har jeg kinda litt lyst til å lyve et eller annet sånn at det ihvertfall SER UT SOM jeg har kommet meg litt videre siden 2011, men “The Fight Song” – Marilyn Manson :-p

28. Liker du utseendet ditt?
Omtrent like mye som de fleste der ute liker vann, tenker jeg.

29. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med i graven?
Jeg har noen ting jeg per dags dato aldri har sagt til noen, men om jeg på død og liv (høh-høh) skal holde det slik, er jeg litt usikker på..

halvveis til 60!! Hva kommer du aldri til å gjøre?
Gjøre dette eksakt samme innlegget, med de eksakt samme svarene, og de eksakt samme bildene.

Okei.. Dette trenger dere ikke ta for god fisk, men det KAN hende at jeg svarte på ihvertfall de fleste av disse spørsmålene i går natt mens jeg muligens ikke var HELT edruelig til sinns. Men det er bare kanskje, altså. Enyways: I really pøkkings hope that you really-really liked my new innlegg on this blågg. If you did that please give me a thumbs right in the face and so sjåast vi i eit nytt innlegg in a fremtid nær dåkk aillj!

Staii gåregeåes!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg