The Truth About Sabina


Bildet er tatt fra: pixabay.com

Det er ikke alltid så lett å vite hva man skal tro, for verden er og blir full av mørke illusjoner og dystre løyner. En utrolig stor prosentandel av det man ser på tv er JUKS, og det samme gjelder selvfølgelig også filmens utopia. Og jeg våger også å påstå at minst 80 prosent av det du streamer av musikk i dag er ihvertfall litt AUTOTUNET her og der – korriger meg gjerne om jeg tar feil.. Og ja, så var det disse (u)sosiale mediene da. Ja, også var det denne bloggen. For jeg har forsåvidt vært inne på det tidligere – ikke alt jeg har lagt ut her inne har vært helt kritthvilt mel i kokain-posen. For det meste har jeg “bare” redigert bort et par kviser på samtlige bilder, men jeg har også KINDA “løyet dere rett opp i fjeset” i hele 14 innlegg.

For nå og da har dere kunne lest om min “gode venninne” Sabina, som ikke viste seg å helt være den jeg først “trodde” at hun var. Og greit, de aller fleste av dere har nok skjønt nå at Sabina i bunn og grunn bare var et fantasi-produkt fra min kaos-overfylte hjerne, men neppe alle. Ja, også er det forsåvidt noen innlegg som har handlet om mitt “forhold” til Sabina, men hvor navnet hennes aldri ble nevnt annet enn kanskje helt nederst blant alle hashtagene, som jeg er veldig usikker på om noen av dere har tatt dere bryet med å se gjennom i hele tatt. Blant hashtagene på disse innleggene har jeg også, ihvertfall stort sett, skrevet “fiksjon”, og det skal også sies at jeg aldri har postet noen av disse innleggene i noen annen kategori enn “Historiske underverker”-kategorien, altså den skuffen hvor jeg publiserer alle mine noveller og den slags. Så sånn sett føler jeg ihvertfall på en måte at jeg ikke har løyet for dere, men når DET igjen er sagt så skjønner jeg om noen måtte uenige.

Så sånn for ordens skyld tenkte jeg nå å liste opp alle innleggene som rett og slett bare har vært oppdiktet fiksjon fra min side, for noe sier meg at noen av dere ihvertfall har vært litt i tvil om det de siste tre par årene.. 😮

Sabina 2016:
Nattens skapning
Psycho!!
Du å e æ itj nå filmstjærna
Har noen sett Sabina?

Sabina 2017:
Vel blåst
ERROR 54B1N4
Det verste marerittet!..
Fra den andre siden
Jenta som ble borte

Sabina 2018:
Tåke-blod
Gamle damer lukter best!
På kirketokt
Spøkelserommet!
Det blodtørstige kattekrek

Når jeg først bestemte meg for å skrive disse innleggene hadde jeg satt meg noen regler. Jeg skulle som sagt IKKE poste de i f.eks noen av de “vanlige” blogg-kategoriene som de mer “ærlige” hverdags-innleggene mine også videre blir postet i, og jeg skulle kun poste ET innlegg i uken. Og den ukedagen skulle være den samme dagen som Halloween var på det og det året, så med andre ord kom alle årets Sabina-innlegg altså på en onsdag. Og ja, så hadde jeg bestemt meg for at det KUN var i oktober at jeg kunne tillatte meg med disse litt “skumle” lureriene.. Og alle disse reglene har jeg, for de som måtte lure, fulgt helt til punkt å prikke.

HÅPER at dere kan tilgi meg og at ihvertfall de fleste av dere til syvende og sist syns at det har vært mest gøy å lese disse innleggene. Og ehm.. For de av dere som nå måtte få en interesse av å lese hele denne trilogien sammenhengende i sin fulle helhet – jeg er klar over at det er en “logisk” brist i særlig noen av innleggene fra i år, sånn med tanke på hvordan “sesongfinalen” fra i fjor endte blant annet, men ja.. Jeg HÅPER altså dere kan tilgi meg for det også! xD

Sabina out!

2 kommentarer
    1. Woow. Jeg veit ikke hva jeg skal si. Jeg er helt enig i det du sier at mye av det man leser veit man ikke om stemmer eller ikke. Man må passe på hva man leser og være kildekritisk. Det er ikke alt man leser på nett som er sant, men jeg tilgir deg ^^

    2. Anonym: Kildekritikk er absolutt ikke den dummeste tingen å lære seg i denne vidstrakte verden, ja. Men på en annen siden, i enkelte tilfeller er det nesten bedre å tro på løgnen fremfor å være klar over den faktiske sannheten, så.. Nei, skal ikke være for lett altså! 😮

      Hyggelig å høre! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg