Trenger jeg nye venner?

Sånn nå og da får jeg gjerne spørsmål fra venner og familie, og vennlige familiemedlemmer om det er noe spesielt jeg går rundt og ønsker meg, og da har jeg svart at “jeg vil ikke ha noe”. Noe som forsåvidt er sant, hvis man bare ser det fra den rette synsvinkelen. Men når DET er sagt – selv om jeg ikke vil at noen skal gi meg noe (fordi gaver er ikke lengre helt min greie xD), så betyr ikke det at jeg ikke ØNSKER meg noe. For det gjør jeg forsåvidt. Joda, jo, jeg gjør jo det.

“Jamen, HVA ønsker du deg da??”. Hehe, så random at du skulle spørre. For realiteten er nå en gang slik at jeg akkurat har filmet, redigert, rendret og publisert en aldri så liten video hvor jeg snakker ut om nettopp det. Så ja.. Da er det igrunn bare å finne frem julemarsipanen først som sist. ;-D

Noe spesielt DERE ønsker dere?

6 kommentarer
    1. Hei!
      Ta gjerne kontakt med meg på blogg.no på meldinger. 🙂 PS. Du må følge meg for å kunne sende meldinger. ( følge meg på blogg.no, ellers går det ikke å sende hverandre meldinger). Jeg har prøvd å kontakte deg, men det går ikke. Ellers fine ønsker du har deg. Jeg vil gjerne være vennen din! 🙂 <3

    2. samfunnet: Hmm, og jeg får ikke til å følge bloggen din. Når jeg går inn på bloggen din, og deretter har trykket på profilbildet ditt så får jeg i stede opp profilen til sofiemote.blogg.no, og det er vel ikke helt riktig, eller?

      Men har du prøvd å sende meg melding på Facebook? Eller går ikke det heller? Jeg sjekket akkurat spam-filteret og av hva jeg kunne se så har det ikke dukket opp noe nytt der ihvertfall.

    3. Martine: Så hyggelig! 🙂 Men når det er sagt så er det ikke sånn at jeg ikke har noen venner. Men jeg skulle helst sett at jeg kjente noen i nærheten av der jeg bor som gjerne er litt mer “gæern”/ enn de jeg har som bor der jeg bor nå, eller som ihvertfall ikke bor lengre unna enn en liten dagstur, og Oslo er akkurat ikke så nærme Oppdal, dessverre :/

      Men når DET igjen er sagt er jeg alltid åpen for nye bekjentskaper selv om folk bor langt unna 🙂

    4. Hei, nå har jeg fikset det. Og det skal gå å følge meg nå! Takk for at du sa i fra at det ikke gikk! Og jeg har ikke facebook selv. 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg