Three girls, one man

Riktig så god aften alle sammen.
Har dere det bra i dag? Jeg hååååper dere har det bra i dag!! Men JEG derimot vet ikke helt hvordan JEG har det, for i skrivende stund så har jeg “nettopp” stått opp.. Hvorfor være våken om dagen og risikere å få hudkreft når man kan sove og hele være oppe om natta, sier jeg bare.. Neida, jo.. Nei.. Okei, jo kanskje. Men ihvertfall, like før jeg la meg sånn i 06-tiden i dag så gikk jeg ut for å sjekke postkassa, og DER lå det ei pakke som jeg har gledet meg litt til å få i et par dager nå!! ^^

Så som dere skjønner, så kommer jeg fortsatt ikke til å gå tom for lesestoff riktig enda. Den kalde, fine tida er like rundt hjørnet, og da er det så viktig at man har et par damer som kan passe litt på deg. Eller, hva sier dere? ^^

PS: Jo det stemmer forresten at jeg har eid denne Lady Gaga-boka tidligere, at jeg da var på vei til å kaste den i søpla, men endte opp med å heller gi den til ei venninne, fordi jeg simpelthen befant meg i en ganske bekmørk hatperiode hvor blant annet Mrs Gaga sto oppført på den ganske så lange lista over folk og ting jeg ikke likte spesielt godt lengre.. Men heldigvis: det som kan forandre seg til det dårligere, kan takk og lov forandre seg tilbake til det bedre igjen!! 😀

Hva leser dere på for tiden?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg